עצר להגיש עזרה ונשדד



תושב באר שבע הבחין באדם שרוע על הרצפה ניגש להעניק לו סיוע וביקש מאישה שנכחה במקום להזעיק את מד"א וברגע מצא את עצמו נשדד

אמש, הבחין עובר אורח ברחוב מצדה בעיר, באדם שוכב על הרצפה הוא ניגש לסייע לו ותוך שהוא מנסה לבדוק מה מצבו הוא מוציא את הטלפון שלו ונותן לאישה שנכחה במקום ומבקש ממנה להזעיק את מד"א למקום.

טרם היא מספיקה להתקשר מופיע אדם שטוען כי הוא מכיר את האיש ששוכב על הרצפה וביקש את הטלפון כדי לחייג למד"א בטענה שהוא ידע להסביר מה מצבו, הוא לוקח מהאישה את הטלפון פותח בריצה ובורח מהמקום עם המכשיר.

עובר האורח שנותר מופתע מנסה לתפוס אותו אך ללא הצלחה. בסיום האירוע הוא ניגש לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה על שאירע, שם מורים לו להתקשר לטלפון שנגנב ולנסות לבקש מהאדם שלקח אותו להשיב לו את המכשיר, הפעולה אכן מצליחה, כאשר האיש שלקח את הטלפון מודיע כי הוא מוכן להחזיר אותו תמורת כמה מאות שקלים, השניים קובעים להיפגש.

אך מה שלא ידע האדם שלקח את הטלפון שעם הבעלים של הטלפון יגיעו בלשי המשטרה. ואכן השניים נפגשו בנקודה שנקבעה ובעוד הוא מוציא את הטלפון במטרה להשיבו תמורת הכסף הוא נתפס על ידי הבלשים.

בעקבות הדברים הובא החשוד להארכת מעצר.

צילום: shutterstock אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה