עצוב: הלכה לעולמה יוספה אלטמן, דמות מוכרת ואהובה בבאר שבע



אלטמן, הייתה דמות מוכרת ואהובה בבאר שבע ורבים מתושבי העיר הוכו בתדהמה הבוקר עם ההודעה על מותה. הגולשים ספדו לה בכאב לב: "האישה שהכירה ואהבה את כולם וכולם הכירו ואהבו אותה בחזרה''

יוספה אלטמן ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

חדשות עצובות הבוקר בבאר שבע, עם דבר מותה של יוספה אלטמן - תושבת העיר, אשר הייתה מוכרת לכולם בזכות טוב ליבה וחיוכה מסביר הפנים. אלטמן, שמעט מאד ידוע על חייה הפרטיים, הרבתה לטייל ברחובות העיר יחד עם בן זוגה, קובי שגב תוך שהם מברכים את כולם ומראים את טוב ליבם. 

הבוקר, לאחר הדיווח על מותה, הספידו אותה רבים מתושבי העיר שחשו כאב רב על לכתה בטרם עת. גיסה של יוספה, אייל, כתב עליה בדף הפייסבוק שלו ושיתף על הימים האחרונים בחייה: ''היו רגעים של תקווה ואפילו זכיתי להחליף כמה מילים בטלפון עימה. עם קובי היו לי מספר שיחות, כמה הוא נילחם וכמה רצה לראות את השותפה שלו לחיים שוב על הרגליים. לא ראיתי בעולם זוג שמגן על בין זוגו, זוגתו יותר מקובי ויוספה. הכל עושים ביחד, בקשתי שיוספה תתגבר על המחלה ותחזור לאיתנה לא אפרט יותר''.

גם טימור מיכאלי, ראש "הלובי המקומי" בבאר שבע, ספד גם הוא ליוספה: "חדשות עצובות לעיר באר שבע עם לכתה בטרם עת של התושבת הכי מיוחדת שהכרתי, יוספה אלטמן, זכרה לברכה.
האישה שהכירה ואהבה את כולם וכולם הכירו ואהבו אותה בחזרה. את יוספה ז״ל ואת בעלה קובי, שיבדל לחיים ארוכים, הכרתי כלקוחות, כשעבדתי בקניון הנגב לפני מעל עשור. מאז ועד היום, פגשתי אותם פעמים רבות ברחבי העיר או במהלך נסיעה באוטובוס, ותמיד אבל תמיד(!) המפגש התקבל בהתרגשות ובחיבה הדדית, ולווה בשיחת חולין קצרה ונעימה (מה גם שיוספה זכרה כמעט תמיד את כל השמות הפרטיים של כולם). מכיוון שגרנו קרוב זה לזה בעיר, המפגשים עם שניהם היו די תכופים, ולמרות זאת, כל פעם מחדש שמחתי לראות אותם יחד שוב. אתמול כשנודע לי על מותה, הייתי עצוב נורא. ואז הבנתי בעצם, שיוספה נהפכה מבלי לדעת זאת, למעין סמל מקומי של אהבת חינם, של פשטות, של ביחד, של טוב לב, של זוגיות נפלאה. יוספה תיחסר לי באופן אישי, ואני בטוח שהיא תיחסר לכולנו גם בנוף החיים המקומי הבאר שבעי. תנחומים לכל בני המשפחה, וחיבוק גדול לקובי''.

יוספה הובאה אמש (ג') למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע. משפחתה יושבת שבעה בבית ההורים בגדרה. מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה