עדות מצמררת: שירה איסקוב בבית המשפט "צרחתי שיפסיק"



הבוקר הגיעה שירה איסקוב לבית המשפט המחוזי בבאר שבע לדיון במסגרתו העידה עדות מצמררת על שקרה לה בביתה על ידי מי שהיום הגרוש שלה אביעד משה

בית המשפט המחוזי באר שבע צילום ארכיון

שלב אחר שלב, בעדות מצמררת, שירה איסקוב שנלחמה על חייה בחודשים האחרונים לאחר שנדקרה ונחבלה בכל חלקי גופה על ידי אביעד משה מי שהיה בן הזוג שלה, הגיעה הבוקר לדיון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, במהלכו סיפרה לפרטי פרטים את כל שקרה עוד קודם לאירוע הנורא ועד הרגע בו איבדה את הכרתה באירוע עצמו. 

בפתח הדיון אמרה נציגת הפרקליטות, עו"ד מיטל אמויאל: "זמן קצר לפני כניסת ראש השנה, זעקת אישה וצרחות בכי של ילד קטן החרידו את השלווה בשכונת המגורים במצפה רמון. הצרחות היו של שירה איסקוב. הבכי היה של בנה הקטן מתבוסס בדמה וצופה במחזה אימה, צופה כיצד אביו הנאשם מנסה בכל דרך אפשרית לגרום למותה של אמו".

לאחר דברים אלה החלה שירה לגולל את הימים שקדמו לאירוע וסיפרה על ההפלה שעברה והקושי שחוותה מצד אביעד ברגעי ההפלה, במקום לקבל תמיכה ברגעים הקשים. עוד סיפרה כי לעג לה ואמר לה שהיא מכוערת ונראת זקנה. 

כאמור, גוללה שירה את התרחשויות אותו היום, כאשר היא מספרת "הוא זרק אותי לרצפה" כאשר ניסה לקום ולברוח יחד עם בנה לבית הוריה לדבריה אביעד ניסה להחביא לה את התיק "אביעד ניסה להחביא את התיק שארזתי, כל הזמן הלך אחריי".

אך כידוע הוא לא הסתפק בכך וכפי שהעידה שירה, הוא החל להכות אותה "אני צועקת ומבקשת ממנו שיפסיק. ביקשתי גם עזרה מאבא שלי שהיה כל הזמן על הקו". באותם רגעים קשים מי שהיה ליד שירה הוא בנה הקטן שהיה עד לכל המתרחש כפי שסיפרה "הילד התיישב לידי כולו התמלא בדם שלי. הוא זעק לשמים ובכה".

את השלבים הבאים היא מתארת כאחרונים שהיא זוכרת, כאשר השכנים הגיעו לסייע לה "אני זוכרת את השכנים מחזיקים אותי ואומרים לי שהאמבולנס תכף מגיע". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה