סכנה בשכונה ב': תושבים מתלוננים על עבריינים שמתצפתים על בתיהם ואף אחד לא עוזר (בלעדי)



גם בשכונה ב' "הבטוחה" חיים בשבועות האחרונים תחת האיום התמידי של פשיעה ואלימות - אחרי שדיווחנו לכם כאן בבאר שבע נט על סדרה של אירועי פריצות וגניבות, תושבת המקום תיעדה לאחרונה חבורות של אלמוניים שחונות מול בתי התושבים ומתצפתים כל הלילה. אפילו המשטרה שהגיעה למקום מתקשה לתת מענה לבעיה ומה עושה העירייה בנידון?

תוכן גולשים - ע"פ ס' 27א'

השטח הפתוח בין שכונה ב' ל-י"א, איפה שעמד בעבר אצטדיון וסרמיל הפך למטרד וסיבה לדאגה עבור תושבי השכונה. כפי שדיווחנו לכם בעבר - שכונה ב' שנחשבת בטוחה יחסית, גם בגלל המיקום הפנימי שלה וגם בגלל האופי הסטודנטיאלי, סובלת לאחרונה ממכת פריצות וגניבות. אך כעת נדמה שהמצב מחמיר, לאחר שאל השטח של וסרמיל התחילו להגיע קבוצות של מספר חשודים שחונות שם במשך הלילה. לכאורה ולפי עדויות של תושבים שהגיעו אלינו, הקבוצות מתצפתות על בתי השכונה ומחפשות מטרות לפשיעה.

בתגובה, תושבי השכונה פנו למשטרה ולעירייה בבקשה לטפל בתופעה שפוגעת לדבריהם בתחושת הביטחון שלהם. בפנייה ששלח אחד הדיירים במקום, כתב האחרון: "מדובר במספר רכבים שעושים ביום וגם בלילה תצפיות על רחבי השכונה ברחוב חדש שעוד נמצא תחת פיתוח: י"א הספורטאים. הם נמצאים שם בלי שאף אחד עוצר אותם או שואל מה כוונתם. צריך לסגור את הכביש לתקופה זמנית, זה פשוט מגוחך וכולם עוצמים עיניים. לכן אשמח שתוסיפו לסיור העירוני, ולחברת אבטחה את הרחוב המדובר ושיתחילו לגרש אותם מהשוטטות הזאת".

תושבת אחרת פרסמה פוסט על המצב ועל חוסר האונים של המשטרה מול "המבקרים": "אין לנו מושג מה הם עושים שם ולמה דווקא שם, עשרות פעמים התקשרנו למשטרה ולמוקד העירוני, באים, מתשאלים והולכים. הערב הגזימו לגמרי, ממש הרגע נשמע מהמקום פיצוץ עז שהעיר לי את הילדים ולא רק זאת, מסתבר שהיום אחד הבחורים התארגן להעביר פה את הלילה והוציא עכשיו שק שינה".

צילום פרטי

אך למרות טענות התושבים, המשטרה מתנהלת כחסרת אונים. זאת למרות שחוק השוטטות נותן מענה לבעיה זו ממש וקובע - "משוטט בחצרים או בקרבתם או בדרך או בכביש או בסביבתם, או במקום ציבורי, והכל בזמן ובנסיבות שיש בהם כדי להסיק שהוא נמצא שם למטרה אסורה או פסולה" מהווה עבירה פלילת בחוק העונשין.

פנינו לעיריית באר שבע, שמסרה בתגובה: ''כוחות הביטחון העירוניים, יחד עם השיטור העירוני יגבירו נוכחות במקום וינקטו בפעולות נוספות לטיפול במקרה. כבר בימים הקרובים ייראו התושבים שינוי. האזור ייכנס לתוכנית העבודה השוטפת לשמירה על הסדר הציבורי, מניעת אירועים חריגים וחיזוק הביטחון האישי''.

כמובן, שאנחנו בבאר שבע נט שנמשיך לעקוב אחר התופעה ונעדכן בהתאם.

השטח בו מתמקמות החבורות, באור יום. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה