סיכום פעילות משטרתית ב 24 שעות האחרונות



ריכוז פעילות משטרת ישראל ומגב ב 24 שעות שחלפו:

קרדיט: דוברות מרחב נגב

שוטרים עצרו 5 מפרי סדר לאחר שניסו לחסום את כביש 80/צומת ערוער תוך יידוי אבנים וצמיגים בוערים.

בוצעו מעצרם של 5 חשודים ביידוי אבנים והבערת צמיגים בכביש 264 וכביש 310.

בפעילות שוטרי תחנת רהט נעצרו 3 חשודים תושבי רהט בידויי אבנים והבערת צמיגים בכביש 264/צ. הכניסה לרהט. כהמשך לפעילות, נעצרו 2 חשודים תושבי רהט בידויי אבנים והבערת צמיגים בכביש 310.

במהלך הלילה מעצרם של 22 מפרי סדר בבאר שבע. לדברי המשטרה בין העצורים יהודים וערבים מתפרעים משני הצדדים. חקירתם עדיין נמשכת בתחנת המשטרה ועפ"י החלטת הקצין הממונה חלקם צפויים להגיע מהלך היום בפני בית המשפט.

משטרת ישראל תבקש הבוקר להאריך את מעצרם של 32 חשודים שנעצרו במהלך הלילה ולפנות בוקר בחשד להפרות סדר ויידוי אבנים תוך תקיפות שוטרים ביישובי המגזר הבדואי בנגב ובצירים.

שוטרי ולוחמי משטרת ישראל של מרחב נגב במחוז הדרומי, לוחמי יחידת יואב ויחידות לוחמי מג״ב פעלו אמש ועד שעות הבוקר להשבת הסדר ומעצר החשודים בהתפרעויות ובהפרות הסדר שהיו בגזרת מרחב נגב של המחוז הדרומי.

במהלך הפעילויות להשלטת הסדר עצרו השוטרים 32 חשודים ואלה יובאו הבוקר בפני בימ"ש השלום בבאר שבע.

חקירת האירועים נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

כוחות משטרה ימשיכו לפעול על מנת למנוע מקרים של הפרות סדר ופגיעה בביטחון הציבור. במשטרה מדגישים כי לא יאפשרו כל פגיעה בסמלי שלטון ובשלום הציבור, על כל המשתמע מכך. משטרת ישראל תנקוט ביד קשה כנגד אלו שיבחרו לעשות כן, ותפעל למצות עמם את הדין בחומרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה