סוער ב-''מכללת ספיר'': חולצות של ישראל ללא שטחי רמת הגולן הוצעו למכירה



חולצות ועליהן ציור של שטח מדינת ישראל ללא רמת הגולן, הוצעו למכירה במהלך יום עיון במכללת ספיר ועוררו סערה. בתוך כך, תגובות זועמות נשמעו כלפי המכללה בשל תזמון האירועים, שעות לאחר הפיגוע בירושלים. בספיר טוענים: "אין קשר בין האירועים"

קרדיט - צילום פרטי

שוב סוער באקדמיה: סטודנטים במכללת ספיר הזדעזעו הבוקר לגלות דוכן למכירת חולצות עם כיתוב בערבית, המציג את מפת ישראל עם שמות הערים בישראל בשמותיהם בערבית, ללא רמת הגולן. זאת, במסגרת אירוע שהתקיים עבור הסטודנטים הבדואים במכללה.

דב טרכטמן סטודנט במכללת ספיר ופעיל אם תרצו מסר: "הזוי שביום של פיגוע, במכללת ספיר ניתנה במה וביטוי לקולות לאומניים אנטי ישראליים. לא ראוי שבמכללה שמקבלת תקציב ממדינת ישראל ימכרו סמלים של ארגוני טרור." כאמור, טענות הושמעו גם כלפי קיום האירוע עצמו, שכן מצד סטודנטים במכללה נטען כי על המכללה לגלות רגישות לנוכח פיגועי הטרור שהתרחשו שעות ספורות לפני כן. עם זאת, יש לציין כי האירוע עצמו תוכנן כ-3 חודשים לפני כן ולא באותו היום כפי שהוצג בכמה אתרי חדשות.

עם זאת, הסערה הנוכחית תפסה את מכללת ספיר לא מוכנה. אירועי עבר קודמים שקרו במכללה הובילו לטענות קשות כלפי הצוות האקדמי במקום וגם כלפי ההנהלה. עם זאת, ממכללת ספיר נמסר הבוקר בעקבות הטענות: ''התעורננו הבוקר למציאות קשה, אנחנו משתתפים בצער משפחות נפגעי הפיגועים הרצחניים בירושלים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. היום התקיים במכללה אירוע לציון מורשת התרבות הבדואית שתוכנן מראש. הנסיון לקשור בין אירוע המורשת למאורעות היום מצער, מקומם ומנפוליטיבי. אין קשר בין האירועים. ספיר תמשיך לפעול למען חיים משותפים. אנו מגנים אלימות מכל סוג''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה