נתפסו עם 4 קילו סמים באוטו, וכובע צה"ל לראשם



פעילות יזומה של בלשי תחנת שגב שלום כנגד סוחרי סמים הובילה למעצרם של שני חשודים, שברכבם נתפס סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל של כ 3.7 קילו ברוטו.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

במסגרת פעילות יזומה של בלשי תחנת שגב שלום במרחב הנגב, שהתקיימה אתמול בלילה נגד תופעות הסחר בסמים, זיהו השוטרים כלי רכב ובו שני חשודים, נוסע בשטח פתוח בסמוך לרמת חובב ובחשד כי הם מובילים סמים בתוכו.

יושבי הרכב שזיהו את השוטרים, ניסו להימלט ולאחר מרדף רכוב קצר נעצרו על ידי כוחות הבילוש בשטח. בחיפוש שבוצע ברכב נתפסו 9 שקיות ארוזות ובתוכן חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס, במשקל של כ 3.7 קילו ברוטו.

החשודים, תושבי פזורת אלעזזמה, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת שגב שלום ועל בסיס חומר הראיות שייאסף כנגדם הם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר: ''המחוז הדרומי של משטרת ישראל ימשיך לפעול נגד מחוללי פשיעה, בדגש לאיתור מעורבים שמבצעים עבירות של החזקה וסחר בסמים בניגוד לחוק ובמטרה להגן על שלומו וביטחונו של הציבור''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה