נקבע מועד הלוויתו של הרב קרביציקי ז"ל - "את מעשיו הטובים אף אחד לא יקח לעולם''



מועד הלוויתו נקבע לפני זמן קצר של שליח חב"ד בבאר שבע. חברים ומשפחתו של הרב האהוב, אשר רכב על אופניו אמש ונרצח באכזריות, ספדו לו בכאב ברחבי הרשת

קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')הרב משה קרביציקי ז"ל, אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבאר שבע, יובא היום למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע. בהלוויה, אשר תצא לדרך בשעה 19:00 ייפרדו משפחתו, חבריו ומכריו של קרביציקי בפעם האחרונה. קרביציקי הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, כשהקטן שבהם בן 10.

הרב קרביציקי, אשר פעל כשליח חב"ד לשכונת נחל בקע בעיר, רכב על אופניו אמש בפאתי מתחם ה-ONE. אז, התנגש בו המחבל עם רכבו, כשלאחר מכן דקר האחרון את הרב מספר פעמים בעודו שכוב על הרצפה. פראמדיקית מד"א עדי אמירי שטיפלה בקרביציקי סיפרה: "רוכב האופניים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. כשהגענו לבית החולים התברר לנו כי המחבל הדוקר הוא זה שדרס את רוכב האופניים".

הרב משה קרביצקי ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

המוות הנוראי תפס את מרכז חב"ד בב"ש בתדהמה גדולה. דמותו של קרביציקי הייתה ידועה ברחבי החסידות כאן בעיר, כמי שפועל רבות למען נזקקים. כאמור, במשך עשר השנים האחרונות, עמד משה ז"ל בראש בית התמחוי בשכונה, שם עזר הרב למאות מתושבי העיר. 

בבית חב"ד המרכזי בעיר ספדו לאחד מפעיליה האהובים: "הרב משה היה מפעילי בית חב"ד הנמרצים לאורך שנים ארוכות. איש צנוע, עניו ובעל מידות טובות, אהוב על המקום ואהוב על הבריות שכל כולו למען הקהילה. כיהן כשליח בשכונת נחל בקע בעיר וניהל שנים רבות את בית התמחוי בשכונה מטעם "כולל חב"ד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה