נפתח קו חם לתלונות אזרחים על מחדלים מצד גופים ציבוריים במהלך המבצע
16.06.25 / 16:45
בעיצומו של מבצע "עם כלביא", נציבות תלונות הציבור מפעילה מוקד טלפוני וערוצי פנייה נוספים למי שלא קיבלו מענה מגופים ציבוריים – עם אפשרות לפנייה במספר שפות וסיוע גם בשטח לתושבים שפונו מבתיהם
על רקע המערכה המתמשכת מול איראן במסגרת מבצע "עם כלביא", הודיע היום מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן, על הפעלתו מחדש של הקו החם של נציבות תלונות הציבור – מוקד סיוע מיוחד עבור אזרחים שלא קיבלו מענה נאות מגופים ציבוריים בעקבות מצב החירום.
הקו פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל-17:00, בטלפון 02-6665199 ובווטסאפ 050-3995422. הקו נועד לטפל בתלונות הקשורות ישירות למצב החירום בלבד.
בנוסף למוקד, ניתן להגיש תלונה גם דרך טופס מקוון באתר משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. הפנייה אפשרית בכל שפה, לרבות עברית, ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית. עובדי הנציבות ממשיכים לרדת לשטח, ובין היתר מבקרים במוקדים אליהם פונו תושבים שנפגעו מהירי האיראני – שם הם מסייעים לאזרחים בהתגברות על חסמים ביורוקרטיים, ובסיוע מול משרדי הממשלה והרשויות המקומיות.
המבקר אנגלמן ציין: "בזמן שהמערכה באיראן מתנהלת, לא פחות חשוב לדאוג גם לאזרחי ישראל שנפגעו בעורף. על כל משרד ממשלתי לפתוח קווי חירום ולטפל בזריזות בפניות הציבור. בעת חירום, השירות הציבורי הוא מרכיב קריטי בחוסן הלאומי שלנו".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]
