התפתחות בחקירת הירי ליד ביתו של ראש עיריית רהט



שוטרי המחוז הדרומי עצרו 2 חשודים המעורבים בביצוע ירי בסמוך לביתו של ראש עיריית רהט על רקע סכסוך קרקעות בתוך המשפחה.

קרדיט - דוברות המשטרה

שוטרי תחנת רהט ויס"מ נגב בסיוע לוחמי זרוע חטיבה לבט"פ של מג"ב, פעלו הלילה בעיר רהט להשלטת הסדר ולאיתור ומעצר חשודים אשר היו מעורבים באירוע ירי בשכונה 25, בסמוך לביתו של ראש העיר.

במסגרת הפעילות עצרו לפנות בוקר שוטרי בילוש תחנת רהט ויס"מ נגב 2 חשודים, שהינם קרובי משפחה של ראש העיר, ועל פי החשד ביצעו את הירי על רקע סכסוך פנימי בתוך המשפחה הקשור לבעלות על קרקעות.

החשודים, בשנות ה-30 וה-40 נעצרו לחקירה בתחנת רהט שבסיומה, ועל בסיס חומר הראיות שייאסף כנגדם, הם יובאו היום בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

ממשטרת מחוז דרום נמסר: "מחוז הדרום של משטרת ישראל לא יאפשר בשום מצב אירועי אלימות ויפעל בכל הכלים העומדים לרשותו כנגד פורעי חוק באשר הם ויבצע אכיפה נחושה כלפי כל מי שיפעל באלימות או ינסה לפגוע בסדר הציבורי. זאת במסגרת תכנית העבודה "תחנות הכוח" שקבע מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן לחיזוק תחנות המשטרה והביטחון האישי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה