מתאפרים ותורמים: טיפים לאיפור לכבוד פורים

$(function(){setImageBanner('3474a0f5-c4cd-4584-bad8-daa40a9c2c8c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

חג פורים בפתח והילדים רוצים שתכינו להם את התחפושת הכי מיוחדת ומושקעת שאפשר, בדיוק בשביל זה הבאנו לכם טיפים של מאפרת ועל הדרך תוכלו גם לשמח ילדים חולים

מחר יחלו חגיגות פורים ברחבי באר שבע והעיר תתקשט ותתמלא בשלל צבעים וילדים מחופשים, אך כיום תחפושת אחת לא מספיקה ומרבית הילדים רוצים לגוון ולשנות מספר תחפושות לאורך ימי החג. לכן, בדיוק בשביל זה הבאנו לכם טיפים לאיפור לכבוד פורים מאת אילנה מדייסקי.

טיפים כללים לילדים ומבוגרים

קודם כל אני ממליצה לעשות מספר ניסיונות ולרכוש מגוון צבעים, מברשות בגדלים שונים וספוגיות. כמובן הקפידו לרכוש אך ורק מוצרים בעלי רישיון של משרד הבריאות ונסו תחילה למרוח מעט על אזור קטן בגוף הילד, כדי לבדוק היתכנות אלרגיה. לאחר שכבר התנסיתם מעט עם הצבעים, נסו למצוא את "איזון המים" המתאים. לרוב טבילת המברשת במים הורדת עודף מים ולאחר מכן טבילה בצבע זה המתכון המנצח למציאת האיזון הנכון. בסופו של דבר, מדובר בניסוי וטעייה, לכן אל תתייאשו והמשיכו לנסות וללמוד את התנהגות הצבעים השונים שרכשתם.

איפור לפורים צילום: אילנה מדייסקי

איפור פנים לילדים קטנים

הקשבה ומיקוד: ילדים מתחת לגיל 8 לרוב נוטים להתלהב מהצבעוניות ולרצות להתחפש ולהתקשט בשלל צבעים. לכן, עליכם להיות קשובים אך יחד עם זאת ממוקדים. בדרך כלל ילדים רוצים להתחפש לדמות שראו בתכנית טלוויזיה ולעיתים מדובר בקצת יותר מבגדים מושקעים, בדיוק בגלל זה מומלץ לתאם ציפיות עם הילד להראות לו מראש תמונות שונות ולוודא שבדיוק את זה הוא רוצה.

דג מלוח: ילדים קטנים נוטים לזוז הרבה, להסתכל לכיוונים שונים ומתקשים לשבת בצורה שלווה עד לסיום התהליך הארוך. נסו להסביר להם מראש את כל שלבי האיפור (מריחת צבע, ייבוש, ציור ותיקונים). אם בכל זאת אתה נתקלים בקשיים כבר בהתחלה מומלץ לנסות ליצור משחק סביב האיפור, זה הזמן לחזור לילדות וללמד את הילדים את המשחק האהוב דג מלוח.

בנוסף, מומלץ בשלבים הראשונים להחזיק את אזור הלסת של הילד, כך אתם מקבעים את "שטח העבודה" שלכם ומונעים מהילד להזיז את הפנים מצד לצד. במשך כל אותו הזמן מומלץ לשים מראה שהילד יוכל לעקוב אחרי התוצאה, זה מאוד מרגיע ומושך את העין להתרכז, מניסיון!

 איפור לפורים צילום: אילנה מדייסקי

איפור פנים לילדים בוגרים

יצירתיים מול מציאותיים: ילדים בוגרים יותר (מעל גיל 8) בדרך כלל יותר סבלניים ופתוחים לרעיונות חדשים. עברו איתם על תמונות להשראה ובחרו במשהו שמצד אחד הם מתחברים אליו ומצד שני ריאלי ומציאותי לביצוע בפרק הזמן שקבעתם מראש ובהתאם לכישוריכם ולניסיונכם. מומלץ אף לצייר סקיצה על דף לפני שנוגעים בפנים או לערוך לערוך מראש ניסיונות באופן חוויתי ופחות קפדני.

לגוון במוצרי האיפור זה כל הקסם: ליצירת עיצובים שונים מומלץ לגוון במברשות ובמוצרי איפור שונים (שאת חלקם אפשר למצוא גם בתיק האיפור של אמא). למשל: כדי לצייר שפם חתול או ריסים של בובה, אפשר להשתמש באייליינר, בעיפרון שחור או במברשת איפור דקה. לצביעת שטח גדול מהפנים בצבע אחיד מומלץ להשתמש במברשת גדולה ורחבה או בספוגיות כדי לחסוך זמן. בנוסף, כדי ליצור אפקטים מיוחדים (כמו למשל מראה "קשקשים" של בת ים או של דרקון) תוכלו להשתמש בגרביון משובץ אותו תלבשו על הפנים, ובעזרת צלליות הצלילו את האזור המבוקש. לאחר הורדת הגרביון תישאר תבנית מהממת. זה הוא טריק פשוט שיוצר מראה מקצועי שקוצר המון מחמאות.

לייבש לייבש לייבש: תנו לאיפור להתייבש בין השכבות השונות ואל תמהרו לצייר שכבה חדשה לפני שקודמתה התייבשה לגמרי. שכבה שלא התייבשה עלולה להימרח וכל העבודה הקשה שלכם תרד לטמיון. כמו כן, זכרו שטעויות קורות כל הזמן גם לאנשי מקצוע. לכן, גשו לעניין בסבלנות (ובהרבה מגבונים להסרת איפור) ואל תתייאשו החיוך של ילדיכם בסיום האיפור שווה הכל.

 איפור לפורים צילום: אילנה מדייסקי

מתאפרים ותורמים

מאחר ופורים נפרש על גבי שלושה ימים ויותר וודאי תרצו לגוון ולתת לילדיכם להתחפש מספר פעמים לדמויות שונות, אך בכל זאת לא תמיד יש זמן וכוח לבצע את האיפור כל פעם מחדש בעצמם. בדיוק בגלל זה מצאו עבורכם את הפתרון המושלם, מתאפרים ותורמים. אילנה מדייסקי שסיפקה לכם את הטיפים החשובים החליטה להוביל יוזמה, איפור בחינם תמורת תרומה לעמותת "דובוני החלמה". עמותת דובוני החלמה מעניקה דובונים לחולי סרטן ככלי עזר טיפולי וכן מעניקה יחס חם ומחבק מלא בתשומת הלב הנדרשת למטופלים. העמותה פועלת כל ימות השנה בבתי החולים ברחבי הארץ ודואגת לשים דגש על כוחו של חיבוק, יחס והקשבה כמסייעים להחלמה.

לכן, אילנה מציעה לכם ההורים הזדמנות להעניק לילדיכם איפור איכותי ומדליק, כאשר מי שבוחר את סכום התרומה הוא אך ורק אתם! לצד המתנה הנפלאה לילדיכם, תוכלו להעביר להם מסר משמעותי ושיעור ערכי לחיים שמסמל יותר מכל את הווי חג הפורים.

ליצירת קשר עם אילנה: 052-7900603

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f9b7175d-6072-4847-bd69-3bedac36d09e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה