מקומם: תיעד את עצמו יורה בנשק, נעצר - ופרקליטות החליטה לגנוז את התיק



החלטה שנויה במחלוקת של פרקליטות מחוז דרום, כנגד המלצת המשטרה שבסופה נקבע - לא יוגש כתב אישום כנגד תושב תל שבע אשר תיעד את עצמו ללא פחד יורה בנשק מתוך רכב, בסמוך לבאר שבע

קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')ככה נלחמים במשילות?: בשנתיים האחרונות אנחנו בבאר שבע נט ותושבי הנגב כולם טוענים ללא הרף כי חוסר המשילות בדרום הארץ, הינה הסיבה העיקרית לעליית הפשיעה באזור ולערעור תחושת הביטחון האישי. אחד הסימפטומים לכך היא כמובן אוזלת ידה של מערכת המשפט ולא פעם של המשטרה, שפשוט לא מצליחים להרתיע את הפושעים, בשל אכיפה רעועה וחקיקה מקלה.

אבל המקרה שהתרחש השבוע בתוך כותלי בית המשפט בבאר שבע, עבר כל גבול הגיוני. מי שתפקדה הפעם בצורה מופתית היא המשטרה: לפני כשבועיים תיעד את עצמו תושב תל שבע, כשהוא יורה בנשק אוטומטי מתוך רכב אשר נוסע בשטח לא רחוק מבאר שבע. הצעיר, אותר בידי המשטרה בפעולה מהירה והוחלט להגיש כנגדו כתב אישום.

עם זאת, בהחלטה שנויה במחלוקת, החליטה פרקליטות מחוז דרום לא להרשיע את הצעיר ולמעשה לגנוז כנגדו את התיק. ההחלטה המקוממת התקבלה בזעם רב בציבור בבאר שבע, שהרגיש שוב כי אין מענה מצד מערכת המשפט לפשיעה המשתוללת בנגב.  בתגובה להחלטה, הודיעה הפרקליטות כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק, עלה כי לא ניתן להרשיע את החשוד מעבר לכל ספק סביר. לאור האמור נגנז התיק בעניינו''.

לנו בבאר שבע נט רק נותר לתהות - האם בפעם הבאה שאותו החשוד יתעד עצמו שוב יורה בנשק, האם גם אז לא יהיה מה לעשות, ואולי יהיה עדיף אפילו לא לעצור אותו בכלל?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה