מסע האימה של תושב הנגב: בזז חנות בשכונה ג', ניגח ניידת משטרה ותקף שוטרים

$(function(){setImageBanner('2663be13-35e3-4fa5-9f6e-987bc75e9adc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

אמיר אבו עצא, תושב תל שבע - מואשם שפרץ לחנות ה''גוד פארם'' שבשכונה ג' וכשנמלט מהמקום עם השלל, החל לברוח מהמשטרה כשבדרך הוא מנגח ניידת ואז אף תקף את השוטרים

קרדיט: דוברות מרחב נגב

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אמיר אבו עצא (29) מתל שבע זאת לאחר שגנב סחורה מחנות בבאר שבע וברח מהמשטרה תוך שהוא מנגח ברכבי משטרה.

מכתב האישום שהגיש עו"ד וואליד אלבאז עולה כי לפני כשבועיים בשעות הלילה המאוחרות הגיע אבו עצא עם אדם נוסף לבית העסק "גוד פארם" שבבאר שבע. השניים פרצו למקום ורוקנו לתוך שקים רכוש בשווי של כ 180,000 ₪. בעקבות הפריצה הגיעה ניידת משטרה אל העסק, השוטרים שהבחינו באבו עצא והאדם הנוסף נמלטים מהמקום לכיוון דרכים מרכזיות בעיר, דיווחו על כיוון הבריחה והחלו לרדוף אחרי השניים. שוטרים נוספים שהיו באזור עם רכבים המצוידים בצ'קלקות וסירנות החלו לנוע לכיווןרכבם של אבו עצא והאדם הנוסף.

בשלב מסוים אחת הניידות הגיעה לרחוב בו נהג אבו עצא במטרה להקים מחסום, אך אבו עצא המשיך לנסוע לכיוונם במהירות מופרזת תוך שהוא מזגזג על הכביש, דבר שאילץ את הניידת לסטות מהכביש. בהמשך אחרת, חסמה את הכביש ופרסמה דוקרנים בכיוון נסיעתו של אבו עצא.

כאשר התקרב רכבו של אבו עצא לאזור סימן לו אחד השוטרים, שעמד בסמוך למחסום, לעצור תוך שהוא צועק "משטרה עצור". למרות האמור האיץ אבו עצא את מהירות הרכב ונסע לכיוון השוטר, עד שהשוטר נאלץ לקפוץ הצידה ולירות לכיוון גלגלי הרכב. בינתיים אבו עצא עלה עם הרכב על הדוקרנים והמשיך לנסוע בניגוד לכיוון התנועה, תוך שהוא מנסה לנגח ניידת משטרה שנסעה לימינו.

עוד נטען בכתב האישום, כי בשלב מסוים החל אבו עצא בנסיעה לכיוון צומת תל שבע כשמאחוריו ובצמוד לו למרות האמור סירב אבו עצא לעצור תוך כדי שהוא משתולל וסוטה מנתיבו פעם אחר פעם ומנגח את ניידות המשטרה מסביבו. בצומת תל שבע שם התנגש אבו עצא בעמוד חשמל ונעצר. השוטרים והבלשים שהיו במקום ניסו לעצור את אבו עצא שסירב לצאת מהרכב, השתולל, ותקף את השוטרים.

לאבו עצא יוחסו עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה; נהיגה בזמן הפסילה לאחר שברח מהשוטרים כאשר הוא נוהג ברכב למרות שרשיונו נשלל; חבלה במזיד; שינוי זהות של רכב; התפרצות; גניבה; תקיפת שוטר והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. התיק נחקר בתחנת באר שבע של מרחב הנגב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה