מנהיגי רשויות ובכירי התעשייה לממשלה החדשה: "לא משאירים את הנגב והגליל מאחור"

$(function(){setImageBanner('cd213481-87cc-43ea-91d3-bd60b2dfe803','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

מועצת המאה , מנהיגי רשויות מקומיות בנגב ובגליל ואיגודי החברה האזרחית והעסקית יצאו אמש (ד') לקמפיין רחב תחת הכותרת "ממשלת ישראל - לא משאירים את הנגב והגליל מאחור"

קרדיט - אודי טנא

לאחר הבחירות דורשים מארגני המחאה כי הנגב והגליל יתפסו מקום מרכזי בקווי היסוד של הממשלה שתקום על ידי נתינת תקציבים משמעותיים להמשך פיתוח אזורים אלה למען עתידה של מדינת ישראל.

בין הדרישות אותם הציבו העברת חוק לעתיד ישראל והקמת רשות המרכזים החדשים במשרד ראש הממשלה, תקצוב של 130 מילארד שקלים לפיתוח המרכזים החדשים עד לסוף שנת 2030, הקמת 2 ערי עתיד בנגב ובגליל, פיתוח התעסוקה והוספת 2.5 מיליון משרות בתחומי התעשייה ההייטק והמסחר וכן שיפור התשתיות והתחבורה הציבורית לנגב ולגליל.

בין החותמים על הקריאה הציבורית ניתן למצוא את: שי חג'ג', יו"ר השלטון האזורי בישראל, ד"ר רון תומר, יו"ר נשיאות המעסיקים בישראל, רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור ומזכ"ל מועצת המאה, ראול סרוגו נשיא התאחדות בוני הארץ, אלחנן פלהיימר יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית ועוד. רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור מסר כי: "ממשלות ישראל דיברו לאורך השנים על פיתוח הנגב והגליל כסיסמא אך לצערנו לא הייתה התקדמות אסטרטגית שתשנה את פני ישראל. אנו קוראים לחברי הממשלה החדשה, להכניס לתוך קווי היסוד את פיתוח הנגב והגליל לא כאילוץ אלא כהבנה כי פיתוח הנגב והגליל בעת הזו יהווה המשך בניית המפעל הציוני בישראל".

ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים וחבר במועצת המאה: ״אנו קוראים לממשלה החדשה לחזור ולהשקיע בנגב ובגליל ולפתוח אזורי ופארקי תעשייה חדשים, לצד אזורי מסחר, אשר יתרמו לפיתוח הפריפריה ויחזקו את האוכלוסייה המקומית״.

ראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ וחבר מועצת המאה : " אנחנו דורשים במסגרת לתכנן כבר עתה הקמת שני מטרופולינים חדשים בצפון ובנגב שיבנו במהירות ויותאמו לצרכים העתידיים של תושבי ישראל. כדי שסוף סוף תבוצע חלוקה נכונה של הביקושים לדיור, הממשלה צריכה לתכנן ערים מבוססות על בנייה רבת שימושים, תכנון שימוש נרחב בתת הקרקע, תכנון מערכות תחבורה והסעות המונים מהירות ואוטונומיות ועוד. אלה ערים שיהיו יעדים נחשקים על ידי הדור הצעיר וישנו את מפת הדיור בישראל ויקלו מאוד את יוקר המחייה פה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה