מי שבע בביצוע בדיקות איכות מים



"מי שבע", תאגיד המים של באר שבע ואופקים, מפרסם את דו"ח איכות המים לסיכום שנת 2020, במסגרתו נערכו כ– 1,422 בדיקות איכות מים ברשתות המים העירוניות בבאר שבע ובאופקים

צילום: shutterstock אילוסטרציה

"מי שבע", תאגיד המים של באר שבע ואופקים, מפרסם את דו"ח איכות המים לסיכום שנת 2020. במסגרת תכנית הדיגום השנתית, התבצעו כ- 1,193 בדיקות מיקרוביאליות למי השתייה בבאר שבע וכ- 229 בדיקות למי השתייה באופקים. בבדיקות אלה, נבדקים חיידקים אינדיקאטורים המייצגים את האיכות המיקרוביאלית של מי השתייה, כשרמת התקן לבדיקה עומד על 0 חיידקי קוליפורם ל-100 מ"ל. בנוסף, נבדקת רמת הכלור הנותר במים, כאשר רמת התקן עומדת על 0.1 – 0.5 מג"ל. כמו כן, נבדקת רמת עכירות המים. אחוז הבדיקות התקינות בבאר שבע עמד על כ- 99.83% ובאופקים על כ- 100%. 

לאחר חשד של שתי בדיקות חריגות בלבד בבאר שבע, בוצעו שטיפות לקוי המים מהם נלקחו הדגימות ושטיפה וניקוי של ברז הדיגום. לאחר ביצוע פעולות אלה בוצעו בדיקות נוספות שתוצאותיהן תקינות לחלוטין. 

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "אנו מקפידים לבדוק במהלך כל השנה את איכות מי השתייה המסופקים ללקוחותינו, תושבי באר שבע ואופקים. המים המסופקים עומדים בכל התקנים הנדרשים לפי תקנות בריאות העם לאיכותם התברואתית של מי השתייה. נמשיך לפעול לשמירה על טיב איכות המים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה