מחריד: חתולים נורו למוות באכזריות בעמק שרה, חשד כי מאבטח מאחד המפעלים הוא היורה

$(function(){setImageBanner('666fc839-be61-4a18-b333-47e6c09de41f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

פעילי זכויות בעלי חיים בבאר שבע הביאו לידי מערכת האתר תיעוד בלעדי ומזעזע של החתולים, אשר נורו ככל הנראה באש חיה בידי מאבטח שעובד באחד מהמפעלים בעמק שרה. תלונה הוגשה למשטרה

החתולים המתים. קרדיט - צילום פרטיאירוע מזעזע התרחש במהלך סוף השבוע האחרון בעמק שרה בבאר שבע: פעילי זכויות בעלי חיים, אשר מנהלים סבבי האכלה לחתולי רחוב ברחבי העיר, נחרדו לגלות סימני ירי על חתולים אומללים באזור עמק שרה.

מבדיקה שנערכה במקום, עלה החשד כי היורה הוא לא אחר ממאבטח אשר עובד באחד המפעלים המוכרים באזור התעשייה. על פי עדותה של אחת הפעילות, נראה כי החשוד, ביצע את הירי לעבר החתולים במהלך יום שבת האחרון ואף ככל הנראה הרג ארבעה מהם. אצל חלק מהחתולים, הבחינו הפעילים בסימני ירי מה שהגביר את החשד כי התבצע פשע מזעזע. עוד נמסר, כי פועלים אשר הגיעו למפעל בבוקר מצאו את כתמי הדם הרבים על הרצפה. 

הבוקר, הגיעו מספר פעילי זכויות חיים אל תחנת המשטרה בבאר שבע והגישו תלונה רשמית, כשבזמן הזה אף הגיעו חלק מהם אל המפעל והתעמתו עם בעליו. בשיחה שערך בעלי המפעל עם הפעילים, טען האחרון כי לשומר לא אמור להיות נשק, והוא אינו יודע כיצד הוא השיג לעצמו אחד. עוד מסרו הפעילים: "זה פשוט בלתי נתפס שיש כזאת אכזריות בעולם. העירייה והמשטרה חייבים להבין - היום זה חתול מחר זה בן אדם. לא הגיוני שאנחנו נרתיע בלי סוף על מצב החתולים בעיר ועל אוזלת ידה של העירייה כל הקשור לעיקור וסירוס חתולי רחוב''.

עוד מסרו פעילים, כי מדובר בנושא ידוע שקורה באזור התעשייה במהלך ימי הסופ"ש. פעילה אחת סיפרה הבוקר לבאר שבע נט, כי ''באזור התעשייה מסתובבים לא מעט טיפוסים מפוקפקים, אשר במהלך הסופ"ש ומתוך שעמו ואכזריות לשמה אף דורסים חתולים עם רכבם''.

משטרת ישראל מסרה בתגובה כי חקירה נפתחה בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה