מחמאות לספר וגאנח; בקבוצה שוקלים את הצטרפותו של יחזקאל

$(function(){setImageBanner('cade36a4-0c47-4dff-913d-8c51e6fa76e0','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

הפועל באר שבע רשמה אמש את ניצחונה השישי ברציפות ואמנם במועדון זהירים לגבי מתן הצהרות שונות על עתיד העונה, אך אין ספק שהתקופה הקשה כבר נשארה מאחור כמעט לגמרי. בצוות המקצועי שבעי רצון משני שחקני אגף והשאלה הגדולה באמת היא - האם יחזקאל יסכים לקצץ באופן משמעותי משכרו?

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

עם ניצחון שישי ברציפות, כשבמחזור הבא היא פוגשת קבוצה שאמנם קשוחה אך לא אמורה להוות מכשול משמעותי - בהפועל באר שבע מרגישים שהתקופה הקשה של אחרי החזרה מפגרת המלחמה, לגמרי מאחוריהם.

גורמים במועדון מסרבים להגיד זאת בפומבי, וגם אמש אחרי הניצחון 2:0 על הפועל פתח תקווה, אליניב ברדה נשמע זהיר ולא נגרר להצהרות חסרות ביסוס, אלא קיים ראיון ברדאי אולטימטיבי, בו טען שהקבוצה לא נראתה טוב במחצית הראשונה. אכן, הפועל פתח תקווה עלתה ראשונה על לוח התוצאות (עם שער שנפסל), ובאר שבע לא הצליחה לגמרי לשחק את הכדורגל ההתקפי שאפיין אותה לאחרונה.

עם זאת, אם יש משהו שאכן מאפיין את באר שבע של החודש האחרון, הוא האופן בו היא לא מורידה את הרגל מהגז. גם כשלא הולך, נראה כי לאליניב יש לא מעט טריקים בשרוול, אשר בתקופות קשות יותר, הוא לא ידע בדיוק איך להוציאם לפועל. אנטוניו ספר לדוגמא, רשם אמש את שערו החמישי ובישולו השמיני העונה, וזאת מספר חודשים לאחר שהוצע לכמה קבוצות בליגה ואף אחת לא התעניינה בשירותיו. 

אז הפועל באר שבע, שיצאה מגדרה הפעם ואולי בלית ברירה נאלצה להמתים בסבלנות לתפוקה של שחקן זר - זכתה בקיצוני הימני בכל המובנים. אמש, בנגיעה וחצי ברחבה הוא הצליח להבקיע שער חשוב ששחרר המון לחץ על הספסל של ברדה, בעוד בשער השני, קריאה מהירה של הסיטואציה מצאה את אלון תורג'מן, שבתורו נזקק לשערים כמו אוויר לנשימה.

אלון תורג'מן. קרדיט - הפועל ''ויקטורי'' באר שבע

ואם מחמיאים למשחק ההתקפה של באר שבע, קשה להתעלם מאמיר גאנח. שחקן הבית, זה שכל האוהדים רק מפללים שיצליח, היה מעט חסר מזל אתמול כשהכדורים שבעט שרקו ליד המשקוף, פגעו במשקוף או נתקלו בשוערה של הפועל פתח תקווה. גאנח, עוד צריך להשתשפשף רבות כפי שמאמנו אליניב ברדה מרבה להדגיש כשנשאל עליו, אבל אמש, אמנם מול הגנה רעועה ובעשרה שחקנים - הקשר הצעיר נראה מלא בביטחון. הוא רק צריך לשים כדורים ברשת.

הסוגייה החמה ביותר כעת סביב המועדון נוגעת כמובן לשגיב יחזקאל. השחקן, שעבר לפני מספר חודשים לטורקיה וחזר השבוע בסיומה של סאגה שעלולה הייתה להיגמר בצורה גרועה בהרבה עבורו, הגיע אמש לאצטדיון טרנר והתקבל בתשואות שמחה ועידוד מצד הקהל הבאר שבעי. יחזקאל, שהרוויח בטורקיה קרוב לחצי מיליון יורו בעונה, נראה כי שנהנה מאהבת הקהל בטרנר, אך אין זה אומר שמישהו יכול להשלות עצמו שבכוונתו לוותר באופן משמעותי על סכומי הכסף שהתרגל אליהם בחודשים האחרונים בדרום טורקיה.

אם יש דבר אחד שלמדנו על אלונה ברקת בשנתיים האחרונות לפחות, הוא שבעלת הבית של הפועל באר שבע לא מוכנה לקחת חלק במלחמת הצעות עם מכבי תל אביב וחיפה, אך אין זה אומר שהיא לא תהיה מוכנה לפתוח את הכיס. השאלה הגדולה היא כמובן, עד כמה? אמנם עצמם הגעתו של יחזקאל לטרנר חיזקה אצל רבים מהאוהדים והאוהדות את התחושה שהשחקן מעוניין לחזור, אך אין ספק שמשכרותו הגבוהה תהווה מכשול משמעותי. 

אליניב ברדה התייחס לשחקן ואמר כי הוא תמיד יתקבל בזרועות פתוחות בהפועל באר שבע, אך גם המאמן מכיר בעובדה שברקת לא תסכים להפריז בסכום שהיא תהיה מוכנה לשלם עבורו מידי חודש. כעת, יהיה מעניין לראות הם יחזקאל מצידו יסכים אולי לקיצוץ משמעותי  - ובכך, יקנה את עולמו בקרב אוהדי הקבוצה לעולמי עד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('315a712e-127f-4f79-9ac1-9a8bf2279a92','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה