מחזירים לשירה את החיוך: "אנחנו לא יכולים לעבור בשתיקה על מעשים כאלה"



הצטרפו וקחו חלק בקמפיין גיוס ההמונים עבור שירה איסקוב אשר על פי החשד הייתה קורבן לניסיון רצח בידי מי שהיה בעלה

קמפיין גיוס המונים לסיוע לנפגעת האלימות הקשה במצפה רמון - שירה איסקוב, יצא לדרך ותוך שעות כבר גויסו 80% מהסכום! מטרת הקמפיין כאמור לגייס כסף עבור שיקום חייה של שירה ובנה ולאפשר להם התחלה חדשה. מובילת הקמפיין היא חנה רדו, מקימת מקאן ואלי שבמצפה רמון, שם עבדה הנפגעת. 

להצטרפות וסיוע: > הקליקו

״יו״ר קבוצת 19, חנה רדו מסרה כי: "לפני שנים שמתי לי למטרה להעצים נשים. כל מה שהקמתי בעשורים האחרונים היה במטרה לחזק בדיוק את האוכלוסיה הזאת. שירה עבדה במקום שאני הקמתי, בשכונה שעזרתי להקים, במקום שאני והלב שלי הם חלק בלתי נפרד ממנו. אנחנו לא יכולות לעבור בשתיקה על מעשים כאלו, לא יכולות לעמוד מנגד. לכן תוך חצי יום הרמנו את הקמפיין עם האנשים המדהימים שיש לנו בלינק 19. אמשיך לפעול למען נשים ולמען חיזוקן ומעמדן בחברה שלנו״.

רדו מכהנת היום כיו״ר קבוצת 19, שפועלת בפריפריה ליצירת תעסוקה איכותית לתושבי הפריפריה בכלל ולנשים בפרט. פרויקט גיוס ההמונים הוקם היום ע״י ״לינק 19״, סוכנות חדשה לפתרונות דיגיטליים בנגב, שהקימה רדו לאחרונה באופקים.

חנה רדו | s.t.lev

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה