מאות ליוו את לורה יצחק כשהיא מובאת למנוחות



בכאב גדול מלווים כעת מאות אנשים את לורה יצחק ז"ל, תושבת העיר, שנרצחה אמש בפיגוע ומובאת כעת למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע. בעלה ספד לה: "היית עמוד התווך שלנו, תעירו אותי מחלום הבלהות הזה". בנותיה זעקו על קברה של אמם: "לא נשכח אותך". גם רוביק דנילוביץ' והשר נחמן שי נשאו דברים

צילום: רותם שרון

בשעה זו מובאת למנוחות תושבת באר שבע, לורה יצחק, שנרצחה אמש בפיגוע הקשה. לצד בני משפחתה והחברים, גם כ-400 תושבי העיר הגיעו להלווייתה שנערכת בבית העלמין החדש בעיר כדי לחלוק כבוד ברגעים קשים אלו.

"לורה. שוש. אני רוצה שתגידי לי עוד פעם אחת את המילה שקראת לי - שוש. אני זוכר את הרגע הראשון שראיתי אותך. כל כך יפה. התאהבתי בך ממבט ראשון. שירתנו יחד בבסיס הצבא. הייתי קורא לך "ייבוא אישי ממרוקו". שם נולדת ועלית לארץ בגיל 5", ספד לה בעלה טל, "בן עוולה יום אחד קם והחליט לרצוח אותך בדם קר. בלי סיבה. מה אני אעשה עכשיו. את דאגת לי ולבנות שלנו. לבית. כל הזמן היה אכפת לך מכולם. תמיד דאגת לאחרים לפני שדאגת לעצמך. גידלת את הבנות לתפארת. אני לא מעכל. תעירו אותי מחלום הבלהות הזה. לפני 5 שנים נרשמנו להגרלה של מחיר למשתכן ועוד ארבעה חודשים היינו אמורים להיכנס אליה. ואת החלומות שלנו לגדל את הבנות שלנו בצניעות . אני לא מאמין שאת שוכבת פה ולא יכולה לדבר איתי".

"תמיד דאגת לאחרים לפני שדאגת לעצמך. גידלת את הבנות לתפארת. אני לא מעכל. תעירו אותי מחלום הבלהות הזה", ספד לה בעלה טל.

בעלה טל המשיך ואמר: "היא הייתה קמה ב5 בבוקר בשמחה. מכינה לבנות אוכל לבית ספר ומבשלת להם בארוחת צהריים שלא יחסר להם כלום. איך ממשיכים מכאן. אני מבקש סליחה אם פגעתי בך. אם עשיתי משהו רע. אם לא הורדתי כביסה או לא טיילתי עם הכלבה. אישה שלי. יפה שלי. היית מתוקתקת, מסודרת. עם כל הקושי הכלכלי שלנו. את הרמת את הבית. היית עמוד הטווח שלנו. אני רוצה שתדעי שאני אספר עלייך בכל מקום. שכל העולם יידע מי את - אשת חיל מי ימצא. ואני מצאתי. כל ערב שבת אמרתי לך - אשת חיל מי יימצא. אני מתגעגע לריח שלך, לחיוך שלך. תעירו אותי מחלום הבלהות הזה. אני מבטיח לך שאני אגדל את הבנות".

 לורה יצחק ז"ל מובאת למנוחות. צילום: רותם שרון

לורה הותירה אחריה שלוש בנות בנות 14, 12 ו-6, שספדו לה גם כן. ביתה של לורה אפרת אמרה: "אמא שלי. אני לא מעכלת שאת לא פה. איך ממשיכים. אני מודה לך על זה שחינכת אותי ועל מי שאני היום. לעולם לא אשכח אותך ובכל מקום שאלך את תהיה בלב שלי. אשמור על נועה ויהלי תמיד. אראה להם את החינוך שנתת לי. אני אוהבת אותך ולא אשכח אותך. את הגיבורה שלי".

גם ביתה נועה דיברה בכאב גדול: "אמא אני רושמת לך את המכתב עם דמעות בעיניים. אני לא אשכח את התאריך הזה. את הלכת לעולם הבא. אני לא אשכח אותך לעולם. אני מקווה שגם את לא תשכחי אותי לעולם. את תמיד היית קוראת לי נועל'ה. אני רוצה לומר לך שלא משנה מה, אני אוהבת אותך. לא משנה אם את פה או למעלה. אני בטוחה שאת נמצאת במקום טוב. לא ייאמן. אם היית מחכה עוד רגע זה לא היה קורה. אני אוהבת אותך מאד. את חסרה פה. אני אוהבת אותך".

גם ראש העיר רוביק דנילוביץ' הגיע להלוויה ונשא דברים: "אפרת נעה ויהלי ההורים והאחים. אין לי מילות נחמה היום. אני כואב כאב גדול מתוך מסע טבח של רוצח שפל שגדע אותך לורה תושבת יקרה אמא מסורה רעיה למופת. המסע הזה קשה לכולנו. להספיד את התושבים שלנו, אנשים חפים מפשע. ראיתי את פנייך ברשת החברתית. את הפנים של אישה אוהבת, רעיה למופת. אמא שהיא דוגמא ומופת. במחשבותיי כל הלילה נדדו אחרי שיחה עם טל בעלך אמש''.

''אני לא זכיתי שיהיו לי ילדים אבל חשבתי עלייך'' הוסיף רוביק ואמר - ''בעל מסור ואבא שנותר לפתע לבד. שבור כל כך עמוק פעור. אנחנו כולנו זועקים זעקה עמוקה מהלב. הדם שלך ספוג ברחובות העיר. זה לא הזמן לעשות חשבונות אבל זאת קריאת התעוררות לכולנו. אנחנו מחבקים אותך טל. את הבנות את המשפחה. כואבים את כאבכם. נחווה אתכם ונשמור כולנו על המורשת של לורה. יהי זכרה ברוך".

צילום: רותם שרון

ראש העיר רוביק דנילוביץ' ספד ואמר: "אנחנו כולנו זועקים זעקה עמוקה מהלב. הדם שלך ספוג ברחובות העיר. זה לא הזמן לעשות חשבונות אבל זאת קריאת התעוררות לכולנו"

השר נחמן שי הגיע גם כן לחלוק כבוד ואמר: "ישראל כולה הממשלה העם מחבקים אתכם ברגעים האלה ועוטפים אתכם באהבה. אין גבול לכאב שאתם חשים. כאבכם כאבנו, אובדנכם אובדננו אחנו כאן לצדכם. לורה נרצחה בעיר שלה - באר שבע. עיר שהיא נהנתה לחיות פה ולגדל איתה את משפחתה. היא הייתה אם ורעייה למופת. והיא השקיעה את מרצה בבניית התא המשפחתי שלה. לורה אהבה אתה החיים עד שאלו נלקחו ממנה ביד אכזרית. יהי זכרה ברוך".

חבר הכנסת אוריאל בוסו הוסיף: "לורה היקרה, נגד ההיגיון והעולם שאבא צריך לקבור את הבת שלו. שאמא לא תוכל להכניס את בנותיה לחופה. אסור שתהיה קורבן לחינם. נרצחת כי את יהודייה. תהיה מליצת יושר על הבנות שלך. ילדה קטנה שלא תראה את אמא של בבת מצווה. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים".

לורה יצחק ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27 א'

צילום: רותם שרון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה