לפנות בוקר: שלושה צעירים נפצעו בתאונת דרכים בסמוך לבאר שבע



כוחות הצלה הוזעקו במהלך הלילה לצומת תפרח, זאת בעקבות תאונת דרכים עצמית של רכב פרטי בסמוך לצומת. שלושת הצעירים פונו לבית החולים סורוקה

התאונה הצומת תפרח. קרדיט - איחוד הצלה

כאשר במהלך יום הכיפורים עסקו צוותי מד"א בלא מעט אירועים במרחב של באר שבע, גם בשעות הלילה המאוחרות הוזעקו כוחות הצלה לעבר צומת תפרח, לא רחוק מבאר שבע.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה שאירעה הלילה בסמוך לשעה 01:45 בכביש 25 בסמוך לתפרח. מוטי שטיגליץ חובש איחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עצמית. שלושה צעירים ששהו ברכב נפצעו קשה ובינוני. בסיוע חובשים נוספים הענקנו להם סיוע ראשוני בזירת התאונה".

הצעירים פונו לבית החולים סורוקה, שם הם קיבלו את המשך הטיפול הרפואי. כמה שעות מוקדם יותר, התרחשה תאונה נוספת, לא הרחק משם - חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה 2 פצועים בעקבות תאונה באזור להב, בהם גבר בן 30 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים וגבר בן 35 במצב קל. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה