למרות התרעות תושבי כרמית: גדר ביה"ס נשארה פרוצה והגנבים ניצלו זאת

$(function(){setImageBanner('761a9fd4-2f28-4f7a-a301-44fd331c8f89','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

תושבי היישוב כרמית טוענים, כי במהלך השבועיים האחרונים, התריעו לא אחת בפני הפרצה הקיימת בגדר בית הספר ביישוב. שום דבר לא נעשה - והלילה התרחשה במקום גניבה משמעותית. כל הפרטים

גדר בית הספר בכרמית. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

התריעו, התלוננו - שום דבר לא נעשה וכעת הגיעה גם התוצאה: מזה כשבועיים וחצי שתושבי היישוב כרמית אשר סמוך למיתר, מתריעים בפני המועצה ומחלקת הביטחון כי בגדר בית הספר ביישוב, ישנה פרצה גדולה במיוחד שעלולה להוביל לאירוע פלילי כזה או אחר.

כאמור, מספר תושבים פעילים ביישוב - פנו באופן ישיר למועצה ודרשו לסגור את הפרצה, שכן מדובר בסיכון ממשי לשלום הילדים ואף לרכוש בית הספר. במועצת מיתר בחרו שלא לאטום את הגדר, מסיבה שאינה ברורה לעין - ואתמול בלילה התרחש האירוע שעליו התריעו התושבים.

במהלך הלילה, פרצו כנופיית גנבים אל תוך מבנה בית הספר ולאחר זמן מה, הסתלקו מהמקום כשהם גונבים כ-16 מחשבים שאמורים לשמש את תלמידי היישוב. הבוקר, עם היוודע האירוע, נשמעו התושבים זועמים במיוחד: ''דיווחנו על הפרצה הזאת כבר לפני כמעט שבועיים וחצי, אבל אף אחד לא עשה כלום. אז נכון שבזמנו הסירו את החלק המדובר מהגדר כי משפצים שם, אוקיי - אבל למה אף לא הקשיב לנו? למה לא נעשה שום דבר בנושא? היינו צריכים לחכות שיגנבו רכוש בשביל שיקרה משהו? זאת הפקרה לכל דבר".

פנינו למשטרת ישראל, ומהם דווח כי המקרה נחקר כעת במשטרת עיירות. ממועצת מיתר נמסר: ''מועצת מיתר עושה את מירב המאמצים על מנת להבטיח את ביטחונם ובטיחותם של תושבי המועצה, ובכלל זה ילדי ותלמידי הרשות. בהתייחס למקרה הפריצה בלילה שבין ראשון 4.6.23 לשני 5.6.23, היות ושערי בית הספר פתוחים לרווחת כל הציבור המשתמשים במגרשים הפתוחים בשעות הערב, גדר בית הספר אינה קשורה לאירוע, ולא היתה מונעת את התרחשותו''.

''נדגיש כי גדר הבטיחות המפרידה בין אזורי העבודות לבית הספר תוקנה בבוקר יום ראשון 4.6.23 והיא נמצאת בבקרה שוטפת כל העת. כמו כן, תנתן הוראה על סגירת הגדר החיצונית באזור העבודות. בימים אלו מקודמת תוכנית מקיפה לרישות מצלמות לכלל בתי הספר. עיקר תשומת הלב ימשיך להינתן לאבטחה ובטיחות הילדים במהלך יום הלימודים. אנו מקווים, כי שינויים אלו יעזרו במניעת מקרי התפרצות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה