"לסלק את ממשלת הזדון": הפגנה בב"ש בדרישה לקיום בחירות

$(function(){setImageBanner('763c2dfc-72dd-4b59-a35f-017cacb88d2e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בשעה זו מפגינים מתגודדים ברחבת המשכן לאומנויות במסגרת ההפגנות המתקיימות מידי שבוע בדרישה לקיום בחירות באופן מיידי

ההפגנות הערב בב"ש. קרדיט תניא ציון וולדקס

החל מהשעה 19:30 החלה עצרת המחאה השבועית ברחבת המשכן לאומנויות הבמה בב"ש בדרישה לקיום בחירות. במוקד ההפגנה הערב התקציב שעבר ביום רביעי האחרון, תקציב שלטעת ארגוני המחאה הוא "סקטוריאלי, הרסני, והמבזה והציני ביותר שעבר אי פעם, כאשר לא ניתן לתאר את חומרת המצב כשמפסיקים תקצוב לפורום מיכל סלה, בזמן ששופכים תקציבים על אורית סטרוק ואבי מעוז!".

בהפגנה הערב ינאמו מספר דוברים כשביניהם משה בוגי יעלון - שר הבטחון והרמטכ״ל לשעבר, נעם שטהל- עקור מכפר עזה, עזרי קידר- פעיל חברתי וסביבתי ממצפה רמון, מנכ"ל עמותת קשת הפועלת לקידום זכויות אדם וטבע בהר הנגב. את העצרת תנחה: רותם בר נתן - נציגת הדרום דורש שינוי - ארגון צעירים בדרום.

נעם שטהל, עקור מכפר עזה, הפגנת בחירות עכשיו בבאר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

נעם שטהל, עקור מכפר עזה:

טוען בנאומו כי המחיר ששילמנו, כולנו, על ההסכמה להפקיר את השלטון בידי חבורת הרשע והפשע כבד מנשוא, אך המחיר שאנחנו עתידים לשלם יאמיר ויכבד כפל כפליים אם לא נתנער ונסלק את כולם מעלינו!.

נוסף על כך, בנאומו נועם קורא למרד: "מבעד לאבדן ולשכול אני רואה כאן הזדמנות. הזדמנות לצאת לדרך חדשה. שני דברים אני כן יודע – מה שהיה לא יהיה ומי שהיה גם הוא לא יהיה. אנחנו, אזרחי ישראל, נידרש לקחת את גורלנו בידינו ולהבהיר היטב לכל תאבי הכח, השררה, השנאה והבדלנות – לא! לא נסכים! דרככם אינה דרכנו ולא נצעד בה אף אם יידרש לשם כך מרד! כן, כן. מרד. ההוא עם הבריקדות והדם והאש ותמרות העשן".

בנוסף, נועם אשר אישתו מירה נרצחה, אמר אמש: "שום כח לא יחזיר לי את רעותי ולילדיי את אמם. ושום כח בעולם לא יעמוד בדרכנו להבטיח לעצמנו ולדורות הבאים קיום מכובד כבני חורין, כנשמות חופשיות, כבנות אנוש סולידריות. לא נוכל לצאת לדרכנו החדשה עד אשר יימלאו שני תנאים: ראשית לכל סילוק ממשלת הזדון מן הארץ ולא פחות חשוב השבת כל החטופים והנעדרים למשפחותיהם".

משה בוגי יעלון, שר הבטחון והרמטכ״ל לשעבר. הפגנת בחירות עכשיו בבאר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

משה בוגי יעלון, שר הבטחון והרמטכ״ל לשעבר:

"כבר 162 ימי לחימה, מעל 1,400 נרצחים ונופלים, אלפי פצועים, 134 חטופים בידי החמאס ומעל 150,000 מפונים מבתיהם – והממשלה ההזויה הזו, עדיין לא החליטה מהי מטרת המלחמה ומהו מצב הסיום ("היום שאחרי"). בושה! כל מי שעיניו בראשו, מבין שאחראי העל למחדל, ממשיך עדיין לכהן כראש הממשלה, נאחז בשלטון, ומסרב לקחת אחריות! אחריות העל של הנאשם נובעת ממדיניותו ההזויה ש״החמאס הוא נכס והרשות היא נטל״. סדר העדיפויות שלו השתבש – העדפת הישרדותו הפוליטית האישית על פני טובת המדינה! מי אחראי? אתה הראש – אתה אשם!".

לפי מסמכי הנהגת חמאס, שנמצאו במנהרות חאן יונס – פרובוקציות באיו"ש ובהר הבית גרמו להם להחליט לבצע את מתקפת 7.10. אז מי אחראי? אתה הראש – אתה אשם! את סמוטריץ' ובן גביר המשיחיים, הפאסישטיים הגזעניים, ואת המשתמטים, הוא קנה וקונה בכסף על חשבון עתידנו. לא ניתן!".

"ידידינו האמריקנים מנסים לעזור לנו לצאת מהסבך, אך הצעותיהם עלולות לפרק את הקואליציה עם סמוטריץ' ובן גביר. התנגדות המשיחיים להצעה האמריקנית, נובעת מרצונם למנות על הרצועה מושל צבאי ישראלי ולהנהיג מנהל אזרחי, לטרנספר את הערבים וליישב יהודים ברצועה. הוא לא מביא להחלטה בקבינט על "היום שאחרי" כדי לשרוד בשלטון ושהמדינה תישרף. אתה הראש אתה אשם!".

"בני גנץ וגדי איזנקוט, מכיר אתכם כאנשים הגונים וערכיים. אל תתנו לנאשם, אחראי העל למחדל 7.10, להוליך אתכם שולל ולמשוך זמן בשלטון. "נכנסתם תחת האלונקה", בינתיים הצלחתם להביא לשחרור חלק מהנשים והילדים, אך מאז הוא מתעתע בכם: הופך אתכם ל"עלה התאנה" של ממשלת המשיחיים והמשתמטים שלו! גלנט מעז לצאת נגד הבושה הזו. בני וגדי, התייצבו יחד איתו, כדי להפסיק את ההשתמטות המבישה משירות צבאי או לאומי, ואחר-כך גם מתעסוקה ותשלום מיסים. אל תלכו שולל אחרי קומבינה חדשה, אחרי הבטחה חדשה שתופר. צאו והסבירו לציבור, את מה שמבינים הנשיא ביידן והסנאטור, ידיד ישראל - צ'אק שומר, ש"המלך הוא עירום", ומוכן להוביל אותנו לחורבן, כדי להמשיך ולשלוט. טירוף! צאו לציבור וקראו לבחירות עכשיו!".

"אחרי 75 שנות עצמאות, הגענו לצומת בו אנחנו צריכים להחליט, אם נמשיך בדרך בה התחלנו לצעוד משחר הציונות, ונחזק את יסודות מדינתנו כמדינה יהודית, דמוקרטית, ברוח מגילת העצמאות, או שניתן למשיחיים הלאומניים, להוביל אותנו לכיוון תיאוקרטיה משיחית, פאשיסטית, גזענית, הומופובית, מיזוגנית, מושחתת, נחשלת ומצורעת. אנחנו לא ניתן! חייבים לחזור לרחובות עד לפיזור הכנסת כבר במושב הזה ובחירות בקיץ. נעודד אנשים מוכשרים וערכיים להצטרף לפוליטיקה, נחוקק חוקה לישראל ונחזיר את המדינה למסילה. אנחנו הרוב, חייבים לחזור לרחוב ולהביא לבחירות בקרוב!".

רותם בר נתן, נציגת הדרום דורש שינוי, ארגון צעירים בדרום. הפגנת בחירות עכשיו בבאר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

רותם בר נתן:

"162, 134: שני מספרים שלא צריך להוסיף עליהם דבר וכולנו מבינים היטב מה הם אומרים. 162 ימים שאנו המציאות של המלחמה הנוראית הזאת, ובמהלכם החטופים והחטופות מצויים בשבי החמאס: את כולם צריך לשחרר עכשיו!". 

בקי כהן קשת, תפילה למען החטופים. הפגנת בחירות עכשיו בבאר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

בקי כהן קשת, נושאת תפילה למען החטופים:

"לא הכרתי את החטופים והחטופות אישית, אך כעת הם אחיי ואחיותיי: כ"א מהם. המממשלה מחוייבת להחזיר את כולם עכשיו. האחריות על כתפי האנשים אך אנו גם פונים לקב"ה שייתן כוח לחטופים לשרוד את הגיהנום בו הם מצויים ומתפללים לבואם הביתה במהרה. מי שבירך אבותינו: אברהם, יצחק ויעקב, משה אהרון, דוד ושלמה, אימותינו: שרה, רבקה, רחל וליאה- שיברך, ישמור ויציל את החטופים והחטופות הנמצאים בצרה ובמצוקה ונתונים בסכנה בשבי".

"הקב"ה ימהר רחמים עליהם, לקיימם, לחזקם, להחיות רוחם ותקוותם, להציל ממסגר נפשם, להוציאם מצרה לרווחה ומשיעבוד לגאולה ולפצועים שבהם ישלח ה' רפואה שלמה מן השמיים, רפואת הנפש ורפואת הגוף ויזכו כולם לשוב במהרה לביתם ולארצם, בריאים ושלמים לחיים ולשלום ויקויים בהם דברי הכתוב, לחבוש נשברי לב לקרוא לשבויים דרור ולומר אמן".

עזרי קידר, פעיל חברתי וסביבתי ממצפה רמון, מנכ"ל עמותת קשת הפועלת לקידום זכויות אדם וטבע בהר הנגב. הפגנת בחירות עכשיו בבאר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

עזרי קידר - פעיל חברתי וסביבתי ממצפה רמון, מנכ"ל עמותת קשת הפועלת לקידום זכויות אדם וטבע בהר הנגב:

הרחיב את משמעות הביטוי "לעולם לא עוד" לפרשנות הומאנית בעלת ציווי מוסרי בבחינת לעולם לא לרמוס עוד את זכויותיו של אדם אחר, לגזול את רכושו או לגזול עוד את חייו של אדם באשר הוא אדם, ואת זכויותיהן של קבוצות מיעוט חלשות, מוחלשות או מאוימות וטען: "ממשלת נתניהו, במקום "לעולם לא עוד", פועלת בנחישות כנגד אזרח ישראל או בני חסות תחת העיקרון של עוד סבל, עוד הרג ועוד גזל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9aeb40a6-ab16-4453-b70f-9c024f1320bc','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה