ללא רחמים: ארבעה גברים ניסו לחטוף ולרצוח תושבת באר שבע בת 17

$(function(){setImageBanner('dd7808ea-8f98-4e93-bef9-523bc0b3530b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

הארבעה, תושבי רהט - חשודים כי חטפו את הצעירה מתוך דירתה בבאר שבע והובילו אותה לאזור פורה, שם ניסו לרצוח אותה בדקירות הסכין

תמונה לא נבחרהמשטרת ישראל סיימה היום (ג') את חקירת אירוע החטיפה וניסיון רצח של קטינה, בת 17, תושבת באר שבע ורהט במקור - זאת על ידי ארבעה קרובי משפחתה החשודים במעשה. בתוך כך, עצרה המשטרה קרוב משפחה נוסף בחשד כי אנס את הקטינה באירוע אחר. הצהרת תובע הוגשה נגד כל המעורבים, תושבי העיר רהט, לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים.

האירוע המחריד התרחש על פי החשד בתחילת החודש. אז, בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מאזרח, אודות קטינה שנמצאה פצועה באזור נחל פורה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הקטינה למרכז הרפואי סורוקה לצורך קבלת טיפול רפואי כשעל גופה סימני חתכים, דקירות וכשמצבה בינוני, כך עפ"י גורמי הרפואה.

שמורת פורה. צילום באדיבות פארק דודאים

עם קבלת הדיווח על האירוע, פתחה תחנת רהט בחקירה ובפעילות מאומצת, תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות וממצאים בזירה, הצליחה לקשור את מעורבותם של הארבעה, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד כי חטפו את הקטינה מבאר שבע באמצעות כלי רכב ונסעו לאזור פורה, שם ניסו לרצוח אותה באמצעות דקירות סכין בכל חלקי גופה.

עם התפתחות החקירה עלה חשד כי הקטינה נאנסה על ידי קרוב משפחתה, באירוע שהתרחש כשבועיים שקדמו לאירוע החטיפה. בעקבות האירוע הקשה שעברה, עזבה את רהט ועברה להתגורר בבאר שבע. פעילות מהירה של חוקרי תחנת רהט הובילו לאיתור ומעצר החשוד במעשה, בשנות ה-40 לחייו.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ע"י בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירתם במשטרה, שנוהלה בתחנת רהט, וגיבוש תשתית ראייתית לכאורית נגדם, הגישה פרקליטות מחוז דרום, הצהרת תובע ומעצרם הוארך ע"י בית משפט השלום בבאר שבע. ביום חמישי יוגש נגד החשודים ע"י פרקליטות מחוז דרום ובהתאם לתשתית הראייתית - כתב אישום ובקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה