לא נשברים: בעלי קונדיטוריית מרטין בחדשות משמחות במיוחד



בעלי המאפייה, שניזוקה אמש בעקבות הצתה של אלמונים - מודיעים הערב כי העסק מחר ייפתח לקהל הרחב

קרדיט - קונדיטוריית מרטין

לעיתים רחוקות אנחנו זוכים לראות כזאת אחדות בקרב תושבי העיר, כפי שקרה ביממה האחרונה מאז הדיווח על הצתת המאפייה הוותיקה - מרטין שבשכונה ד'.

לאחר עבודה מסביב לשעון על שיפוץ המקום וסידורו, בישרו הערב בעלי העסק על חדשות משמחות במיוחד: "מחר נפתח את סניף אברהם אבינו כרגיל!לקוחות אהובים שלנו, אתם המשפחה הכי טובה שיכלנו לבקש לעצמנו! תודה על החיזוקים, על התמיכה, על ההתגייסות והדאגה, חיממתם לנו את הלב ברגעים קשים. עבדנו על הסניף היום מהאור הראשון עם אנשי מקצוע שהתגייסו למלחמה על הבית שלנו. מחר, נפתח כרגיל, מחוזקים בזכותכם! זכינו בכם".

כאמור, אמש הגיעו אלמונים לבית העסק המוכר, והציצו את המקום לעיני העובדים ההמומים. אחד מבעלי העסק, ישראל, סיפר הבוקר לבאר שבע נט על האירוע המצער שהתרחש אמש ועל התחושות הבוקר: ''אתמול אחרי הסגירה של החנות הגיעו שני רעולי פנים, חמושים באלות והפתיעו את העובדים שלי. הם איימו עליהם ואמרו להם - "תצאו או שאנחנו שורפים אתכם". אז הם לקחו בקבוק דלק, שפכו על כל הרצפה, הציתו וברחו".

ישראל טוען כי שני החשודים היו רעולי פנים ואין לו ידע במי מדובר: "הם לא היו עם פנים חשופות, אז אין לנו דרך לדעת מי הם. אין לנו סכסוך עם אף אחד, וגם לא קיבלנו שום דרישה לתשלום כופר לפני זה. אולי זאת הכנה למשהו שייקרה בעתיד. זה ממש בא משום מקום. זאת הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לנו, לא הייתה דרישה קודמת ואין לנו מושג מאיפה זה הגיע. כרגע הנושא בטיפול של המשטרה ואנחנו מחכים לתשובות מהם".

קרדיט - קונדיטוריית מרטין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה