"לא מייצג אף אחד מאיתנו": בני משפחת המחבל הדורס מגיבים למעשיו



בני משפחתו של המחבל אמיר אלקרינאוי, שניסה לדרוס נער בן 18 בבאר שבע - מגיבים אמש לראשונה למעשיו וגינו בתוקף את הפיגוע: "אנחנו מגנים בכל תוקף כל אירוע אלימות או טרור".

רגע הדריסה של הצעיר. קרדיט - איחוד הצלה/ תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

יומיים לאחר הפיגוע בבאר שבע, במהלכו דרס תושב רהט צעיר בן 18 בדרך אילן רמון בעיר - אמש הותר לפרסום שמו של המחבל, אמיר אלקרינאוי בן ה-39 מרהט. 

בתוך כך, שעות ספורות לאחר מכן - בצעד די מפתיע, הוציאה משפחתו של המחבל הודעת גינוי חריפה כנגד בן המשפחה שלהם, שניסה לרצוח באכזריות תלמיד מבית הספר הטכני: "האירוע שהתרחש אתמול בבאר שבע הינו אירוע קשה, טרגי וברוטלי במינו, צעיר בן 18 שצעד לעבר מוסד חינוכי מוצא את עצמו מאושפז בבית החולים פצוע לאחר האירוע פוגעני. הנני מציין בפני כולם שהאירוע הלא ניתן לתארו בשום צורה הינו פרטני ולא מייצג אף אחד מאיתנו, אנחנו מגנים בכל תוקף כל אירוע אלימות או טרור".

הפוסט שפרסם בן המשפחה. קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')

עוד הוסיף בן המשפחה שפרסם את הגינוי: "אנחנו משפחת אלקרינאוי תמיד היינו ותמיד נהיה בעד שלטון החוק ותמיד כיבדנו ונכבד את חוקי מדינת ישראל. אנו קוראים מכאן לשמור על סובלנות, סבלנות ולקור רוח ולא נאפשר לאף אחד בשום דרך או צורה להכפיש את שמנו או לזעזע את היחסים שלנו ואת המעמד שלנו בחברה הישראלית. ולסיום אנחנו מאחלים לצעיר שנפצע החלמה מהירה ובריאות איתנה''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה