לאחר שנהרג בתאונה טראגית: בדימונה החליטו להנציח את יואל סוויסה ז"ל

$(function(){setImageBanner('d0950c6c-161e-4c4b-80a7-e1babfb955e9','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

כחודש לאחר מותו הנוראי של חובש איחוד והצלה ומתנדב זק"א, יואל סוויסה ז"ל - בשני הארגונים החליטו להנציח את חברם האהוב בדרך מרגשת במיוחד

קרדיט - זק"אשלושים יום לאחר שנהרג בתאונת דרכים קטלנית בצומת אבו תלול, בארגון איחוד הצלה ובזק"א החליטו להנציח את זכרו של יואל סוויסה ז"ל, תושב דימונה שמצא את מותו במהלך נסיעה מבצעית בזמן שעבר בצומת המסוכן.

בשל מעורבותו בשני הארגונים, נערכו אמש בעיר שני טקסים מרגשים במיוחד בעיר הדרומית: הראשון, התרחש במעמד הרב ראובן קמיל, רב המשטרה במחוז דרום, מנכ"ל זק"א מר דובי ויסנשטרן ומשפחתו של סוויסה. במהלך הטקס, שנערך גם בשיתוף עם מתנדבי זק"א - חנך הארגון אופנוע חירום לעילוי נשמתו של המתנדב היקר והאהוב.

מזק"א מספרים, כי עוד במהלך ימי השבעה הוחלט בהנהלת זק"א ובאגף המבצעים לחנוך אופנוע חירום חדש שישמש הן להצלת חיים והן לחסד של אמת לעילוי נשמתו של סוויסה ז"ל.  רב מחוז דרום במשטרה הרב ראובן קמיל ציין את החסד של יואל בכל רמ"ח אבריו לכל אחד בכל שעות היום. הרב ביקש לשבח ולהודות למתנדבי זק"א שבכל ארוע מסייעים רבות ועובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה על הצד הטוב ביותר .

מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן, הוסיף: "על שלושה דברים העולם עומד על התורה, על העבודה ועל גמילות חסדים. ביואל היו את שלושת הדברים יחד. גמילות החסד שלו לא רק עם החיים אלא גם עם המתים היתה לשם דבר. מאז הארוע הטראגי אנחנו לא מפסיקים לחשוב על יואל ז"ל, קולו נדם ברגע ממערכת הקשר שהיינו רגילים לשמוע אותו בכל יציאה למקרה של הצלחת חיים וחסד של אמת. חסדיו הגדולים ילוו את כולנו לעד , ושיהא מליץ יושר על כל המשפחה."

משפחתו של סוויסה, אמש בטקס של זק"א. קרדיט - זק"א

שעות לאחר מכן, נערך הטקס השני לזכרו של סוויסה, במהלכו חנך ארגון "איחוד והצלה" רכב חירום חשמלי, "מיני-לנס" (מיני אמבולנס) חדש וייחודי שייעודו, מתן מענה רפואי מהיר להצלת חיי אדם בסניף יואל-דימונה. הרכב החדש, ובו ציוד רפואי מתקדם שקיים בכל אמבולנס, הוא רכב חשמלי זעיר שמותאם למעבר מהיר בנתיבים חסומים, תנועה סואנת ושבילים צרים ברחבי דימונה.

במהלך הטקס חשף מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק כי יואל סויסה ז"ל יצא ל-1470 מקרי חירום במהלך שנות התנדבותו להצלת חיי אדם באיחוד הצלה. ביום התאונה יצא ל-6 מקרי חירום מתוכם סייע לחש ברע עם תגובה אלרגית קשה והציל את חייו.

קרדיט - איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה