לאחר שהורדם והונשם במשך חודש וחצי: החייל שנפצע אנושות יזכה למעט עדנה

$(function(){setImageBanner('75aebb81-ee91-400f-9ddf-488711be072d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בשורות משמחות: החייל שנחשב לאחד מן הפצועים הקשים ביותר במלחמה ואושפז במשך יותר מחודש בסורוקה כשהוא מורדם ומונשם, ייזכה למעט עדנה בחג הפסח הקרוב

קרדיט: דוברות סורוקה

ארי שפיץ, לוחם גבעתי שנפצע אנושות בלחימה בצפון רצועת עזה ונחשב לאחד הפצועים הקשים במלחמה, היה מורדם ומונשם במשך חודש וחצי. בתחילת החודש הוא שב להכרה, ואתמול הוא ומשפחתו נפרדו מסורוקה, כשהם מתחילים את מסע השיקום הארוך והמשמעותי.

משפחתו של ארי ייחלה שעד החג הוא יוכל לשוב הביתה, וכעת משתקוותיהם התממשו, יזכה ארי לחגוג את יום הולדתו בערב ליל הסדר.

לאה, אמו של ארי, אמרה בפרידה: "סורוקה הוא מקום מיוחד. אנחנו מקווים לחזור לכאן לבקר על שתי הרגליים, ואם כבר להיות בבית חולים ובמצב כמו שלנו - אז כאן. תודה לצוות טיפול נמרץ המסור והמדהים שליווה אותנו 45 ימים ולילות, לאנשי המחלקה לאורטופדיה ולכל מי שטיפל בארי. הסיפור שלו יהיה סיפור טוב. הוא חזק וגיבור".

פרופ' מוטי קליין, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה: "ארי פונה במסוק מהרצועה הישר אל חדר הטראומה שלנו, כשהוא עם פגיעה מורכבת ובמצב קשה מאוד. הפציעות מהן סבל חייבו ניתוח ממושך ומיד אחריו הוא הועבר אלינו למחלקה בה טופל כחודש וחצי כשהוא מורדם ומונשם. בזמן הזה, הטיפול בו היה עם מורדות ועליות עד כדי שיפור משמעותי במצבו, שאפשר לו לצאת לשיקום. זכינו להכיר את משפחתו הנהדרת. זאת הייתה זכות גדולה לטפל בו ואנו מאחלים לו בריאות איתנה״.

ד״ר אסף אקר, מנהל היחידה לטראומה אורטופדית בסורוקה: ״ארי הגיע לסורוקה במצב קשה ביותר, עם פגיעות גפיים מרובות ומורכבות. מיד בהגעתו הובהל לחדר הניתוח ונותח ע"י צוות המחלקה האורתופדית, בראשון מתוך סדרה ארוכה של ניתוחים אותם נאלץ לעבור עד לייצוב מצבו. זכינו ללוות את ארי ומשפחתו ואנו שמחים ומאושרים שכעת תם פרק הטיפול ומתחיל פרק השיקום. מהכרותנו את ארי ומשפחתו, אנו סמוכים ובטוחים כי עוד יגיע רחוק, ומאחלים לכולם המון הצלחה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה