לאחר חיפושים נרחבים: המשטרה הצליחה להחזיר כלב גנוב בשווי 14 אלף ש"ח



תופעת גניבות הכלבים בנגב אינה חדשה, ופעמים רבות בעלי כלבים רבים נותרים חסרי אונים. סיפור שמגיע הבוקר ממחיש עד כמה חשובה התושייה

קרדיט - משטרת ישראל

אנחנו במערכת באר שבע נט כותבים לא פעם על בעלי כלבים בעיר, שנאלצו להתמודד עם גניבת כלבם - מדובר בתופעה בזויה ומוכרת כאן בנגב, כשאר ברובם המוחלט של המקרים נגנבים הכלבים לפזורה הבדואית. סיפור שמגיע הבוקר מבאר שבע ממחיש עד כמה פרוץ התחום וכמה נדירות הפעמים בהם הכלבים באמת חוזרים לבעליהם.

לפני מספר חודשים, דיווחה משפחה בעיר כי כלב מסוג פומריאן נגנב מחצר ביתם הפרטי, לאור יום וללא הפרעה. הכלב, ששוויו מגיע עד לכדי 14,000 ש"ח, לא נמצא מאז ובמשפחה החלו לאבד תקווה. כאמור, בשוק השחור, כלב מסוג זה נמכר בעשרות אלפי שקלים, וכאן בנגב במשטרה מנסים להילחם בתופעה באמצעים שונים. הפעם, בניגוד לפעמים רבות אחרות, הסתיים הסיפור בצורה משמחת.

היום (ג'), במסגרת פעילות יזומה של סיור שוטרי נקודת תל שבע של תחנת העיירות בתוך תל שבע, איתרו הכוחות כלב בתוך מבננה נטוש.  בבדיקת צ'יפ של הכלב אותר בעליו והוא הוחזר אליו בריא ושלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה