לאור המחסור במקומות עבודה: שיתוף פעולה חדש יביא לקידום היזמות הטכנולוגית בנגב



מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב ו- FinSec Innovation Labהשיקו שיתוף פעולה ליצירה וקידום של הזדמנויות תעסוקה חדשות בתחומי החדשנות והיזמות עבור אקדמאים בנגב

קרדיט - מרכז לאודר

במרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב נפגשו השבוע קרן כהן, מנהלת המרכז ושרון צרפתי, דירקטורית תפעול במעבדת החדשנות FinSec Innovation Lab. במהלך המפגש דנו השתיים באתגרי הקידום של תעסוקה איכותית עבור אקדמאים בנגב ובפעילות מרכז לאודר, המאתר הזדמנויות חדשות עבור בוגרי המוסדות האקדמיים באזור ומלווה אותם בתהליך מציאת תעסוקה איכותית בתחום לימודם.

בפגישה סוכם על השקת שיתוף פעולה בין הגופים בהרחבת היצע המשרות בתחום היזמות והחדשנות עבור אקדמאים בנגב ובסיוע לשילובם במשרות מפתח בתחומי החדשנות והיזמות בחברות צעירות באזור.  FinSec Innovation Lab מהווה חממה עבור סטארט-אפים בתחומי הסייבר והפינטק בשלב הוכחת ההיתכנות העסקית והטכנולוגית. במעבדה שותפות מאסטרקארד ותאגיד Enel והיא יושבת בבאר שבע.  

קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב מיסודם של רונלד לאודר ן-JNF ארה״ב, מסרה: ״שיתוף הפעולה המתרחב עם חממות טכנולוגיות הוא אסטרטגי וחיוני לשימור ההון האנושי באזור. מרכז לאודר פועל כל העת לאפשר מעבר קל מלימודים אקדמיים-טכנולוגיים במוסדות השונים בנגב לתעסוקה איכותית באזור. זאת, מתוך חזון כי רק אקדמאים שיש להם הזדמנויות ואופק לתעסוקה איכותית בנגב, ישתרעו כאן וייסדו פה את ביתם. אני מברכת את FinSec Innovation Lab על שיתוף הפעולה ובטוחה כי יחד נאפשר ליותר ויותר אקדמאים בנגב להשתלב בתחום היזמות והחדשנות״.

שרון צרפתי, דירקטורית תפעול במעבדת החדשנות FinSec Innovation Lab, מסרה: ״שיתוף הפעולה עם מרכז לאודר הינו אסטרטגי וחשוב למעבדת החדשנות. המעבדה פועלת מבאר שבע ועובדת עם חברות צעירות מכל הארץ, שיתוף הפעולה יבטיח השארת ההון האנושי האיכותי בדרום ע"י העלאת מספר המשרות האיכותיות. אין לי ספק שזו רק תחילתה של העבודה המשותפת במטרה לבסס רוח יזמות וחדשנות בקרב הבוגרים אשר יוביל להקמת חברות חדשות ואפשרויות תעסוקה נרחבות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה