כתב אישום כנגד שוהה בלתי חוקי בגין רצח חסר בית בבאר שבע



פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי בגין רצח בנסיבות מחמירות של חסר בית

בתחילת חודש יוני התקבל במוקד משטרת ישראל דיווח אודות רכב עולה באש ברח' יד ושם. כוחות משטרה וכיבוי אש אשר הגיעו למקום החלו בפעולות כיבוי הרכב אז התגלתה בתוכו גופת אדם חרוכה שמותו נקבע במקום.

בתם הערכת מצב שנערכה בידי מפקד מרחב נגב תת ניצב יאיר חצרוני הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד בתחנת משטרת באר שבע.

עוד באותו היום, שוטרים שהיו במהלך משמרת באזור קריית הממשלה הבחינו באדם שעורר את חשדם,כאשר סימני חבלה על פניו וברשותו שקית שהכילה רכוש. הם ביקשו לבדוק אותו, אך זה נמלט תוך שהוא תוקף את השוטרים ואף נושך אחד מהם בידו. במהלך המאבק עם השוטר הושלכה השקית ורכוש,אותם השליך החשוד ואלו נתפסו והועברו לבדיקה במעבדת זיהוי פלילי.

עם התקדמות החקירה ולאחר שהשוו ממצאי זירת הרכב השרוף לאלו מאירוע הנשיכה הצליחו החוקרים לגלות את זהותו של החשוד, תושב תרקומיא, בן 29, והחלו בפעולות לאיתורו ומעצרו.

בתאריך 7.6.20, במהלך פעילות בלשי היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת באר שבע, אותר ונעצר החשוד במרכז מסחרי בשכונה ד׳ בעיר. עם התקדמות החקירה עלה כי קיימת הכרות מוקדמת בין החשוד לקורבן ובסמוך לקרות האירוע התגלע בניהם ויכוח, אשר בסופו החשוד הגיע לרכב בו ישן הקורבן וגרם למותו באלימות תוך שהוא מצית את הרכב ונמלט.

עם תם מלאכת החקירה הועבר חומר החקירה לעיון והחלטת פרקליטות מחוז דרום והוגש כתב אישום. במהלך החקירה עלה החשד כי יום קודם למעצרו שדד החשוד יחד עם אחרים סכום כסף מאדם אחר שעבר ברחוב בסמוך למרכז המסחרי בו נעצר, יחד עם שניים נוספים,תושבי ערערהבנגב, והוגש כנגדם כתב אישום בגין המיוחס להם. 

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יואב קישון, בין הנאשם (29) מתרקומיא, כאמור שוהה בלתי חוקי וללא היתר כניסה לישראל והמנוח, שנהגו לעסוק בקיבוץ נדבות, פרצה מריבה בקרבת מגדל הרכבת בב"ש. במהלך המריבה, איים המנוח על הנאשם עם מספריים וסטר לו.

בלילה שבין 3.6.20 ל- 4.6.20, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותו של המנוח. הנאשם יצא מאזור אולמי הינומה, שם ישן אותו לילה, לכיוון בית שיאים, נכנס למכונית בה ישן המנוח, הכה בראשו של המנוח עם חפץ וגרם למותו. מיד לאחר מכן, יצא הנאשם מהמכונית והצית אותה.

מספר שעות אחרי הרצח, עורר הנאשם את חשדו של שוטר סמוך לקריית הממשלה בב"ש, אשר ביקש ממנו להזדהות. הנאשם החל להימלט, אותר בוואדי סמוך וניסה לתקוף את השוטר באמצעות מוט ברזל, ונשך אותו בידו.

התיק נחקר בתחנת ב"ש.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, הצתה, כניסה ושהייה שלא כדין, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, ועוד.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה