כתב אישום: ביצע מספר עבירות תנועה בעודו מתחזה לאדם אחר



כתב אישום הוגש נגד תושב רהט אשר במשך למעלה משנה ביצע עבירות תנועה תוך שהוא מתחזה לאדם לאחר

המלגזה עליה נתפס החשוד. קרדיט צילום: דוברות המשטרה

בפעילות היחידה המרכזית (ימ"ר) של אגף התנועה נחשף נהג משאית בן 21, תושב רהט, שנהג  ללא רישיון נהיגה בתוקף במשך כשנה וארבעה חודשים, כשבמקביל בחלק מהתקופה המדוברת הוא מרצה עונש פסילת רישיון.

יחידת תביעות תעבורה ירושלים של משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד צעיר בן 21 מרהט בגין 7 אישומים שונים המייחסים לו עבירות שונות שביניהן: נהיגה בזמן פסילה, התחזות בכוונה להונות, הפרעה לשוטר, נהיגה בזמן פקיעת רישיון נהיגה ונהיגת ללא ביטוח. יחד עם כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

עפ"י כתב האישום, במהלך התקופה המדוברת נתפס הנאשם כשבע פעמים בעודו מבצע עבירות תנועה שונות, תוך כשהוא מתחזה לאדם אחר, מה שהוביל לכך שהדוחו"ת נרשמו לחובת האדם אליו התחזה הנאשם.

החשד הראשוני כנגד הנאשם התעורר לאחר שהאדם אליו התחזה הנאשם זומן לחקירה במשרדי חקירות ימ"ר אגף התנועה, שם טען כי הוא לא זה שביצע את העבירות המייוחסות לו וכי ישנו אדם אחר שמתחזה אליו.

חוקרי הימ"ר פתחו בחקירה וגילו כי הנאשם נתפס במהלך התקופה המדוברת כ-7 פעמים בהן ביצע עבירות תנועה, כאשר בכל פעם שכזו הציג הנאשם את עצמו כאדם אחר במטרה להונות את הרשויות, מה שהוביל לכך שהדוחו"ת ירשמו לחובת האדם האחר כאמור.

בתום חקירה סמויה עצרו בלשי ימ"ר אגף התנועה את הנאשם בזמן שנהג על מלגזה. הנאשם הובא לחקירה ובסיומה נעצר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה