כעת: תושבי באר שבע קוראים להשלמת מניין בשבעה של אחד הנרצחים בפיגוע



מנחם יחזקאל ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

בהודעות שהתקבלו במערכת באר שבע נט, נמסרה הודעה מכמה תושבי העיר כי יש צורך דחוף בהשלמת מניין בשבעה של מנחם יחזקאל ז"ל, אשר נרצח בפיגוע האכזרי ביום שלישי. 

השבעה לזכרו של יחזקאל ממוקמת בדירתו ברחוב בעלי התוספות 28 בשכונה ד'. 

שעות התפילות: מנחה - 18:15, ערבית - 19:30

כזכור, יחזקאל הינו אחד מהנרצחים בפיגוע הנוראי ביום רביעי. יחזקאל בן ה-67, הגיע אל מתחם ONE על מנת לטייל להנאתו, כשאז תקף אותו המחבל ממש בסופו של מסע הרצח האכזרי. המנוח, התגורר בשכונה ד' לבדו, בעוד לאחר רציחתו נמסר כי הוא הינו רווק וללא ילדים. 

בהלוותיו של יחזקאל, ספד לו אחיו בכאב ואמר - "אני רוצה לספר לכם כמה דברים, השם שלו ניתן על שם של כנר יהודי שאבא שלי מאד אהב. נרצחת על ידי בן עוולה רק בגלל היותך יהודי, עלינו לארץ מהודו והגענו לבאר שבע ב-1963, גרנו במעברת באר שבע ואז עברנו בג' ובד'. ההורים לחינכו אותנו לאהבת השם. היית אדם פשוט וצנוע שמקפיד על שיעורי תורה. היית נותן תרומות בסתר לנזקקים וכל זה מקצבת הנכות שלו.

עוד הוסיף אחיו של יחזקאל: "לפני ארבע שנים איבדנו את אמא, והבקשה שלה הייתה שנשמור עלייך ולא הצלחנו נלקחת מאיתנו באכזריות.''

צילום: רותם שרון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה