כך בחרו חברי הארגון מבאר שבע - "מחשבות טובות", להעביר את חג הפורים



חברי הארגון הבאר שבעיים, אשר להזכירכם - רק בני 16, הגיעו לבית החולים "סורוקה" ופגשו שם את החולים הצעירים שנלחמים על חייהם - "כוח הרצון שלהם, נותן גם לנו כארגון כוח להמשיך"

חברי "מחשבות טובות" בסורוקה. קרדיט - צילום פרטי

חשבנו שסיימנו לספר לכם על חגיגות פורים, אך נראה שכמות המעשים הטובים שהתרחשו בחג הזה פשוט לא נגמרת. למערכת באר שבע נט נודע, כי חברי ארגון "מחשבות טובות" אשר מורכב מתושבי באר שבע צעירים במיוחד, הגיע ביום חמישי האחרון למחלקת הילדים בסורוקה והראה שוב כי אין גבול לטוב הלב.

כ-60 מחברי הארגון הגיעו לכבוד חגיגות הפורים אל המרכז הרפואי בעיר, תוך שהם מלווים בליצניות צבעוניות במיוחד, מאפרת ואף בזמר וגיטריסט. במהלך הסיור בבית החולים, פגשו חברי הארגון את הילדים אשר מאושפזים במחלקות השונות, ושמעו מהם על חווית החג דרך העיניים שלהם. 

אדיר סבג ויעקב יעקובוב, מייסדי הארגון, סיפרו לנו בראיון עימם על המפגש המרגש - "החולים המדהימים שנמצאים פה, משמחים אותנו בכל פעם מחדש. כוח הרצון שלהם, נותן גם לנו כארגון כוח להמשיך לעשות חסד עם מי שרק אפשר" .

במהלך הסיור בבית החולים, פגשו חברי הארגון ילדים מכל קצוות האוכלוסייה, שכולם ללא יוצא מן הכלל נלחמים על חייהם באופן מעורר השתהות. על כך מספרים יעקב ואדיר - ''המשפחות שפגשנו שלא הפסיקו להתרגש מהחסד הגדול שנעשה פה. יש כאן המון ילדים שמצבם הרפואי לא כל כך טוב, אבל אנחנו רוצים להאמין שבשנה הבאה הם כבר יהיו לצידנו וישמחו ילדים אחרים בתורם".

חברי "מחשבות טובות" בסורוקה. קרדיט - צילום פרטי

מי שהיו שם לאורך כל המפגש היו כמובן משפחות החולים. אלו שיושבים לצד ילדיהם יום אחר יום, לילה אחר לילה וזכו ביום חמישי האחרון לקצת מרגוע. אחת מן האמהות, תושבת באר שבע (ביקשה להישאר בעילום שם) אשר בנה סובל מזיהום, סיפרה לבאר שבע נט -"אנחנו כבר מספר חודשים נמצאים בבית החולים. כל המשפחה שלנו בטוניס, ואנחנו חיים כל יום עם רופאים ורופאות ובלי לראות בני אדם אחרים". עוד היא מוסיפה - "אז כשהחבר'ה באו לחדר שלנו, התרגשנו בטירוף. גם אני וגם הבן שלי לא נשכח את הרגע הזה להרבה זמן''. 

"ככה רציתי להתחיל את פורים, עם הרגשה שעשיתי משהו טוב למישהו. סיפר חבר הארגון, אריאל להב והמשיך - ''אין יותר משמח ומחמם את הלב מזה: להגיע עם חברי הארגון מחופשים לחג פורים, עם שירים וריקודים, למספר מחלקות ולעלות חיוך עצום על הפנים של הילדים"

שם בשביל הילדים. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה