יו"ר המועצה הדתית בב"ש לשעבר, אחיו של ראש עיריית אופקים ו''הלוחם מהנגב'' - אלו הם חברי הכנסת החדשים מהנגב

$(function(){setImageBanner('370ca1db-c93e-42fb-8750-b0b78f881056','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בעוד מירב הקולות כבר נספרו, הרשימות המלאות לכנסת הבאה מתחילות להיסגר. הנה סקירה מלאה של כל חברי הכנסת החדשים (והישנים) שייצגו את הנגב בממשלה הבאה

מרגי, כהן, דנינו. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

בעוד לגוש נתניהו צפויים להיות עד תום ספירת הקולות בין 64 ל-67 מנדטים, מתוך שלל חברי הכנסת החדשים שצפויים לפקוד את מסדרונות ההיכל בירושלים, ישנם לא מעט תושבי הנגב, חלקם אף מוכרים ופעילים במיוחד. 

נתחיל ראשית עם אלמוג כהן, אשר נמצא במקום ה-7 ברשימת הציונות הדתית ומכונה ''הלוחם מהנגב". כהן, תושב אופקים ונשוי פלוס 2, נכנס לתודעה המקומית בשנתיים האחרונות לאחר שהקים את "הועד להצלת הנגב" ואת סיירת הביטחון האזרחי על שם החייל בראל שמואלי ז"ל. כהן, אשר בבעלותו מסעדת ''בית הפנקייק'' במתחם מבנה בעיר, טען לא אחת כי הפתרון למצב המשילות בנגב נמצא בידיו. כעת, עם כניסתו לממשלה צפויה בפניו משימה לא פשוטה בכלל אך ראויה מאין כמותה - החזרת הביטחון האישי לתושבי האזור.

חבר כנסת שני ומסקרן במיוחד מהנגב הוא שלום דנינו מהליכוד. דנינו, אשר מתגורר בעומר יחד עם אשתו ושלושת ילדיו- ממוקם במקום ה-22 ברשימתו של בנימין נתניהו. דנינו הינו יזם בתחום הכלכלה והעסקים ושירת בעבר כקצין בחיל האוויר והגיע עד לדרגת רס"ן במיל'. למי ששם המשפחה מצלצל במיוחד, זה מכיוון שאחיו של דנינו הוא לא אחר מראש עיריית אופקים, איציק דנינו.

שלום דנינו. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

חבר כנסת נוסף מהאזור הוא יעקב מרגי, תושב היישוב שדה צבי שליד רהט. מרגי בן ה-62, ממוקם במקום ה-2 ברשימה של מפלגת ש"ס. מרגי, ששימש בעברו כיו"ר המועצה הדתית בבאר שבע היווה כוח אלקטורלי חשוב עבור קהל הבוחרים למפלגתו בנגב. נטען לראות זאת בכך שמפלגת ש"ס הינה המפלגה הרביעית בגודלה בבחירות הנוכחיות בבאר שבע.

חברי כנסת נוספים מהנגב ששווים אזכור הם כמובן - יסמין סאקס פרידמן, ממפלגת "יש עתיד". פרידמן, שפעלה בשנה האחרונה ללא הפסקה עבור בעלי החיים בישראל, תנסה להעביר חוקים מהאופוזיציה, כשלצידה חבר הכנסת מיכאל ביטון הירוחמי ממפלגת "המחנה הממלכתי". מלבדם, יש כמובן את שלמה קרעי מהליכוד, שמתגורר כעת בשדרות ובעברו התגורר בבאר שבע. פנים חדשות שמוכרות היטב בנגב הם כמובן של צביקה פוגל, ממפלגת "הציונות הדתית". פוגל, שנולד וגדל בבאר שבע - אף התמודד לראשות העירייה בתחילת שנות האלפיים אך הפסיד ליעקב טרנר. 

אז האם חברי הכנסת מהנגב יצליחו לפתור את שלל הבעיות שמטרידות את תושבי המקום? רק הזמן יגיד

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה