''יהודייה, אני אהרוג אותך'': שתי אחיות מבאר שבע טוענות שנרדפו בידי בדואים

$(function(){setImageBanner('606eb90a-f619-4409-9d0c-7f629947257f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

האירוע המפחיד התרחש אמש, כאשר שתי אחיות מבאר שבע טוענות כי שני בדואים רדפו אחריהם מאיקאה ועד ביתם: ''התחלתי לצרוח - למה אתם פה? למה אתם הגעתם אחרינו?''. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: shutterstock אילוסטרציה

עדות מצמררת של תושבת באר שבע אודות אירוע מפחיד שהתרחש לפני מספר ימים: שתי אחיות, אשר עשו את דרכן הביתה מסניף איקאה, נקלעו לסיטואציה מעוררת אימה במהלכה רדפו שני בדואים אלמוניים אחר שתיהן.

"הגעתי לפני כמה ימים בשעה 18:30 לאיקאה יחד עם אחותי בת ה-15'', מספרת ב' ומוסיפה: ''הם קלטו אותנו, זרקו מילים כמו "איזה יפה". אמרתי שאנחנו לא באנו לחפש בעיות. ראינו אותם בפעם הבאה עוקבים אחרינו בחנייה. נכנסנו לרכב ונעלתי דלתות. התחלתי לצאת מהחנייה של איקאה (בשעה 20:04, אני זוכרת שעוד אמרתי שלקח לנו שעה וחצי). הם חסמו לנו יציאה מהחנייה וביקשו להוריד חלונות''.

''נסעתי בעקיפה מהם. אמרתי קורה, לא נתתי לזה דגש. הגענו לחניון של הבית שלנו ואז אחותי אומרת "זה הם!" .הם, - שני גברים גדולים, בדואים, הולכים לכיוון של הכניסה שלי. כל המחשבות שהיו בי "עד לאן הגענו? למה?בשביל מה? מה הם יכולים ורוצים לעשות לנו? אני חייבת לעשות משהו שהם לא יכנסו לכניסה. רעדתי כולי, אחותי הקטנה נעמדה מאחורי ובאותה השנייה חשבתי :"אין לי יותר מה לאבד..".

ב' מספרת כי החלה לצרוח: "למה אתם פה? למה אתם הגעתם אחרינו. לא היה לי נשק, לא היה לי הגנה, רק הקול . חשבתי - "שכולם ישמעו שכולם יצאו. אולי נינצל בזכות זה". הבדואים ברחו,אבל לפני הם אמרו: "יהודיה ,אני אהרוג אותך וכל המשפחה שלך תכחד!". מפחיד ומצמרר''. בסיום העדות אותה העלתה לרשת כתבה ב': ''אני מעלה את הפוסט כי אני מפחדת, אני לא מרגישה מוגנת במדינה שלי, בעיר שלי ובשכונה שלי. זה עצוב ואני לא רוצה שזה יקרה לי שוב או למישהו אחר''.

בעקבות עדותה של ב' ברשת פתחה המשטרה בחקירה וכעת נערך ניסיון להשיג את התיעוד לאירוע מתוך מצלמות האבטחה באזור. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה