״טרגדיית המלחמה באוקראינה היא הזדמנות יוצאת דופן לקידום הנגב״



נשות הדרג הניהולי של מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב השתתפו בשבוע האחרון ב-״פסגת המנהיגות של ישראל". המרכז שמובל כולו על ידי נשים פועל לסייע לצעירים אקדמיים בנגב לאתר הזדמנויות לתעסוקה איכותית ולהשתקע באזור. מייגן טרנר-צ׳רניה, מנהלת השותפויות האסטרטגיות במרכז, השתתפה בפאנל בהנחיית העיתונאית תמר אוריאל בארי וחשפה את הקשיים וההזדמנויות התעסוקה בנגב.

קרדיט - מרכז לאודר

מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב מנוהל על ידי נבחרת נשית מנצחת – קרן כהן, מנהלת המרכז, ענת ברונדרנקו מנהלת תוכנית ״עולים לנגב״ של מרכז לאודר ומייגן טרנר-צ׳רניה, מנהלת השותפויות האסטרטגיות. שלושתן השתתפו השבוע ב-״פסגת המנהיגות של ישראל״ של קבוצת הג'רוזלם פוסט, שנערכה בבית הירוק בתל אביב.  

בכירות מרכז לאודר בדרום, מיסודם של רונלד לאודר ו-JNF ארה״ב, פגשו בכינוס פוליטיקאיות,  נשות עסקים בכירות, יזמיות ואקדמאיות. הן הציגו בפניהן את אתגרי התעסוקה בדרום, במציאות בה שוק העבודה משתנה בין היתר על רקע היציאה ממשבר קורונה, הלחימה באוקראינה וההאטה בתעשיית ההייטק העולמית ואת פעילות מרכז לאודר על מנת להתמודד עם האתגר.  

בפאנל בשיתוף מנכ״ל לקט ישראל ובהנחיית העיתונאית תמר אוריאל בארי, חשפה טרנר-צ׳רניה כי: ״טרגדיית המלחמה באוקראינה היא הזדמנות יוצאת דופן לקידום הנגב. המרכז העניק בשנה האחרונה סיוע ל-500 מפלאי הסכסוך המדמם באוקראינה, תוך ייעוץ קריירה פרטני, סדנאות, לימוד עברית וכל סיוע שיאפשר להם להשתלב בחברה הישראלית״.  

טרנר-צ׳רניה אף שיתפה לראשונה נתונים על פעילות מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב עד היום: ״מרכז לאודר סייע עד היום לכ-10,000 צעירים אקדמאים בנגב בחיפוש אחר הזדמנויות לתעסוקה איכותית באזור. יוזמות קטנות שהמרכז מוציא לדרך הופכות לא פעם לתוכניות רחבות היקף. סוד ההצלחה הוא קשר מתמיד עם המעסיקים בנגב והבנת צורכיהם לצד קשר וליווי אישי של הצעירים האקדמאים, על מנת לדעת לייצר התאמות״.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה