טרגדיה נוראית: חובש איחוד הצלה ואב ל-4, נהרג בתאונה הקטלנית בכביש 25

$(function(){setImageBanner('79d97372-df0e-44b4-92ee-81890a35ea12','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בשורה מרה הערב בארגון איחוד הצלה: לפני זמן קצר הותר לפרסום כי ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 25, הוא יואל סוויסה - אב לארבעה מדימונה וחובש באיחוד הצלה. יהי זכרו ברוך

קרדיט: איחוד הצלה

באיחוד הצלה מדווחים לפני זמן קצר בצער רב, כי יואל סוויסה ז"ל, חובש באיחוד ההצלה, נהרג הערב בתאונת דרכים בכביש 25, סמוך לצומת אבו תלול.

סוויסה, תושב דימונה נשוי ואב לארבעה - התנדב ביחידת האופנועים של איחוד ההצלה, הוא נפצע אנושות בתאונה בכביש 25 בזמן שרכב על אופנוע החירום. למרבה הצער, לאחר ניסיונות החייאה הוא נפטר מפצעיו בבית החולים סורוקה. הנהלת הארגון ומתנדביו מסרו כי הם משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה. מנהלי איחוד הצלה וצוות חירום וסיוע נפשי מלווים את המשפחה כעת.

כאמור, הדיווח על התאונה הקטלנית התקבל בשעה 16:09, אז דווח על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב פרטי בכביש 25 בצומת אבו תלול. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבי"ח סורוקה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, נהג הרכב במצב קל.

החובשים של מד"א שהגיעו לאירוע ראשונים, עומרי אבו ג'אמע וטלאל אבו ג'אמע סיפרו: "רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה על הכביש, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. נהג הרכב שהתהלך בזירה, נפצע בראשו ופונה לבי"ח במצב קל."

לאחר התאונה, הותירו באיחוד הצלה לפרסום את שמו של סוויסה, וההודעה בדבר מותו התקבלה בהלם מוחלט. מי שספד לסוויסה הערב הוא יהודה לורבר, מפקד זק"א מרחב נגב, בו סוויסה התנדב גם כן: "קיבלנו בצער רב את הדיווח על כך שיואל סויסה היקר והאהוב, אחד מאחינו בזק"א, נהרג בתאונה הקשה סמוך לדימונה. יואל פעל בצנעה ובשקט למען כל אחד ואחת, לחם למען כבוד המת במסירות נפש כשהוא מלווה את המשפחות האבלות ברגישות וחמלה רבה. בלב שבור, בשם הנהלת הארגון והנהלת מרחב נגב, אנו מחזקים ומחבקים את חבריו היקרים לצוות דימונה ומרחב נגב כולו, בידיעה שזכות מעשיו הגדולים בזק"א תעמוד לו לזכרון עד''.

סוויסה ז"ל. קרדיט - זק"א

יואל יובא למנוחה אחרונה מחר בבוקר בשעה 11:30 בבית העלמין בדימונה. יהי זכרו ברוך.

מערכת באר-שבע נט משתתפת בצערה של המשפחה, יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה