טרגדיה בשכונה ג': אישה כבת 80 נספתה בשריפה שפרצה בדירתה



האירוע המצער התרחש לפני זמן קצר, במהלכו הגיעו כוחות כיבוי והצלה אל הזירה, שם מצאו את הדיירת ללא אורח חיים. טרם התבררה סיבת הדליקה

קרדיט - כבאות והצלהבוקר עצוב: תושבת העיר בשנות ה-80 לחייה, נספתה הבוקר בשריפה שפרצה בדירתה ברחוב הכג' בשכונה ג'. השריפה, אשר פרצה לקראת השעה 06:00 בבוקר בבניין מגורים בן 3 קומות, הובילה להזעקת כוחות רפואה וכיבוי אש רבים אל הזירה.

חובש בכיר במד"א, ירון בראל ופאראמדיק מד"א אלעד שיף אשר הגיעו לזירת האירוע סיפרו: "ראינו אש ועשן סמיך יוצא מדירה בקומה הראשונה, סיפרו לנו שבדירה מתגוררת אשה מבוגרת, והיה חשש גדול מאוד, מייד כשהאש כובתה וניתן היה להכנס לדירה, בוצעו סריקות ואיתרו אשה כבת 80 ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

מכיבוי והצלה נמסר: ''האירוע עדיין מתנהל, אך הושגה שליטה על השריפה. חוקר דליקות של כבאות והצלה מתחנת באר שבע עושה את דרכו למקום ויחל בחקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה''.

העשן מן הקומה הראשונה בבניין. קרדיט - כבאות והצלה

כמו כן, הדגישו בארגון את חשיבות משנה הזהירות שיש לקחת בתקופת החורף נוכחית: "לקראת גל הקור הפוקד את מדינתנו, בכבאות והצלה לישראל מזכירים, כי יש לבצע חימום באמצעי חימום בטיחותיים כמו רדיאטורים ומזגנים, כמו כן יש להרחיק את אמצעי החימום מחומרים דליקים על מנת למנוע התלקחות. זכרו, גם ללא מגע, קרינת החום של מכשירי החימום עלולה לגרום לשריפה. כמו כן, התקינו גלאי עשן המתריע על שריפה עוד בתחילתה ומאפשר הימלטות מהירה''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה