טרגדיה בבאר שבע: "האמא של החתולים" הלכה לעולמה במפתיע



טלי קמינסקי, מי שהייתה ידוע לרבים מתושבי ג' ובאר שבע בכלל כאחת הפעילות המוכרות ביותר למען חתולי רחוב ובעלי חיים - הלכה לעולמה במפתיע בגיל 38. היא הותירה אחריה שני ילדים.

טלי ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

טרגדיה קשה בבאר שבע: טלי קמינסקי בת ה-38, פעילת בעלי חיים מוכרת מבאר שבע ומי שכונתה לא פעם "האמא של החתולים" - הלכה לעולמה במפתיע בגיל 38. קמינסקי, תושבת שכונה ג' - נמצאה בביתה ללא רוח חיים וגופתה הועברה לנתיחה במכון לפתולוגיה באבו כביר. טרם ברורה לגמרי סיבת המוות, וכעת מחכים בני משפחתה וחבריה לשחרור גופתה על מנת שתוכל להיקבר כראוי בבאר שבע.

מותה של טלי, שהותירה אחריה שני ילדים - התקבל בהלם מוחלט בידי מכריה ומשפחתה. חברתה של טלי ספדה לה ברשת: "חברה אהובה אחות בלב ובנפש, הלכה לעולמה אתמול בבוקר. כולנו מוכי הלם, לא מעכלים. בצער כאב ודמעות לא מפסיקות - אישה בת 38, הותירה אחריה את אלכסיי ואדם, ילדיה אישה לרוני".

עוד הוסיפה חברתה: "הנה הפנים שלה שתמיד הסתירה בפייסבוק מצנעה ורצתה רק להדגיש את האהבה הטוטאלית שלה - נאמנות, נתינה כלפי משפחתה, הקניית ערכים של חמלה, רגישות, נתינה לחתולים, כלל בעה"ח.

ילדיה אהבו חיות וטיפלו בהן כמותה בנאמנות בבית, כולל חתולי אומנה שנותרו בבית ומחכים לבית משלהם. טלי האכילה מידי יום ואלכסיי עזר לה, 220 חתולי באר שבע שתלויים בה ומחכים לה שתגיע להאכיל ונותרו יתומים גם כן. חילצה והצילה מאות חתולים, חילצה פצועים חולים ושיקמה בביתה או שלחה למרפאה".

"היא הותירה אחריה צוואה לאהוב, לתת, להעניק לחסרי ישע וקול מוכי הלם, כאב שיברון לב וצער. יהי זכרך ברוך אהובה. כעת את משוחררת מכל כאב פיזי וחולי, נחה על כנפי המלכים שיעלו אותך לגן עדן".

כאמור, פעילותה הענפה של טלי מוכרת לרבים מתושבי העיר, שכן היא הייתה מרבה להאכיל ולטפל בחתולים עזובים ברחבי השכונה. פעמים רבות היא נראתה גם בשעות הלילה, כשהיא מניחה אוכל לחתולים ואף משלמת מכספה על מנת לממן טיפולים לחתולים שנפצעו או חלו.

היא תובא הערב ב-19:00 למנוחות. מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה