טל מבאר שבע עבר תאונה קשה בתאילנד, ומשפחתו מבקשת את עזרתכם



טל כהן, תושב באר שבע שמתגורר כעת עם משפחתו בתאילנד, עבר תאונה בשבוע שעבר וכעת מצבו מוגדר קשה. כעת, נאלצת המשפחה לבקש את עזרת הציבור על מנת לממן את הטיפולים היקרים שעליו לעבור

טל, בבית החולים בתאילנד. קרדיט - צילום פרטי

בתאונה קשה בהתרחשה בשבוע שעבר בתאילנד, נפצע באורח קשה תושב באר שבע, טל כהן שמשפחתו מתגוררת כעת באי בדרום המדינה. לאחר התאונה הקשה, מצאה עצמה משפחתו של טל במירוץ נגד השעון על מנת לממן את טיפולו. 

דודתו של טל, הילה, דיברה הבוקר עם באר שבע נט, וסיפרה על מצבו הקשה: "לפני 8 שנים הוריו של טל עברו לאי קו סמוי בתאילנד, יחד עם טל ושני האחים שלו. יש להם שם עסק של דירות להשכרה לתיירים וטל העביר שם בעצם את רוב הילדות שלו. לאחרונה הוא סיים תיכון והוא אפילו תכנן להגיע לביקור בבאר שבע".

"בערב שישי האחרון, הוא נסע על הקטנוע שלו כשלפתע הגיחה משאית מהנתיב השני, בזמן שהיא מנסה לעקוף משאית אחרת. טל ניסה לסטות מהמסלול בשביל לא להתנגש בה ומיד לאחר מכן הוא נכנס בתוך עמוד בטון. ישר העבירו אותו לטיפול בבית החולים שם באי, אבל לא להרבה זמן כי העבירו אותו לבית חולים אחר בעיר סורטאני. הוא היה מורדם ומונשם במשך כמה ימים - הריאה הימנית שלו קרסה, הוא ריסק את כף היד שלו והוא יצטרך לעבור ניתוח לשחזר אותה. אני יודעת שיש לו פגיעה חמורה בעצמות הכתפיים ובאגן, ולהבנתי אמש הוא עבר ניתוח ראשון מוצלח".

טל כהן. קרדיט - צילום פרטי

עוד מספרת הילה: "נכון לעכשיו ניתקו אותו מההנשמה והוא יצא מסכנת מוות. אבל עכשיו התחיל המאבק האמיתי - עלות הטיפול היומית נאמדת באלפי שקלים. רמת הטיפול שם אמנם לא שווה לזאת שבארץ, ולבינתיים אין לנו איך להעביר אותו לישראל".

 "הבעיה היא שהם לא אזרחי המדינה, יש להם אשרת עבודה כך שאין להם ביטוח רפואי. משכלול של כל עלות הטיפולים, נראה לבינתיים שמדובר בסכום שעומד על כ-250,000 ש"ח. אז השגרירות והקהילה היהודית פה עד כה ניסו לעזור במה שהם יכולים, אבל אנחנו די אובדי עצות בנושא".

מערכת באר שבע נט מזמינה את הקוראים שלה, לנסות ולעזור למשפחתו של טל במימון של שיקומו. בנוסף לכך, על טל לקבל מנות דם ספציפיות שמתאימות לסוג הדם שלו. על פי המשפחה, סוג הדם של טל הוא A- ולכן הוא יכול לקבל דם רק מאותו סוג או מ O-.

לתרומות לחשבון הבנק בארץ: 

בנק 20 מזרחי טפחות

סניף 544 קק"ל באר שבע

מספר חשבון 238675

טל בבית החולים בתאילנד. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה