ח״כים מכחול-לבן יעברו לליכוד אחרי הבחירות?

$(function(){setImageBanner('48384c0d-783f-4369-907e-9b061205aba8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

במהלך אירוע שבת תרבות בבאר שבע אמר ח"כ ניצן הורוביץ "מספר ח״כים מכחול-לבן עלולים לערוק לנתניהו אחרי הבחירות... אנחנו מחויבים לגנץ יותר מחלקים בכחול-לבן". ח"כ מאיר כהן שנכח גם הוא טען כי מפלגתו מעוניינת באיחוד, אך ללא נתניהו, בנוסף פרופ' רבקה כרמי שהתארחה אף היא הביעה חשש כי הקורונה תשפיע על ההצבעות

באירוע שבת תרבות בבאר שבע אמר ח"כ ניצן הורוביץ: "אנחנו מחוייבים לגנץ ולהחלפת השלטון יותר מחלקים בתוך כחול לבן. יש מספר ח"כים בכחול-לבן שעלולים לערוק לממשלת נתניהו אחרי הבחירות. לכן ככל שאנחנו, העבודה-גשר-מרצ נהיה גדולים יותר, כך יגבר הסיכוי שגנץ יהיה ראש הממשלה הבא. מי שרוצה לראות את גנץ מחליף את נתניהו ואותנו במשרדי החינוך והבריאות צריך להצביע אמת" והוסיף: "אין שום משמעות לגודל המפלגה. היינו בסרט הזה פעמיים. כחול לבן היתה המפלגה גדולה ולא הצליחה להקים ממשלה. רק גודל הגוש קובע. והעבודה-גשר-מרצ היא החוליה הנאמנה והיציבה ביותר בגוש המרכז-שמאל״.

ח"כ מאיר כהן, כחול לבן, הגיע אף הוא לאירוע שבת תרבות באר שבע ובמהלך הראיון אמר: "אם יהיה אפשר להקים ממשלת אחדות עם הליכוד אנחנו נשמח מאוד, המכשול לממשלת אחדות זה ביבי נתניהו". באשר להיחלשות כחול לבן בסקרים אמר כהן: "המצב הוא מצב של תיקו, אנחנו מאמין בציבור שבסופו של דבר יצא להצביע". ובכל זאת כאשר נשאל אם יהיו בחירות בפעם הרביעית האם גנץ ימשיך לעמוד בראש המפלגה? השיב כהן: "כן, הוא (גנץ) יוביל את כחול לבן". 

בהתייחסותו לפרשת היועץ בכר אמר כהן: "היועצים של ביבי הפכו להיות עדי המדינה נגדו ואתם מתעסקים לי באיזה ישראל בכר" והוסיף: "משכו אותו בלשונות וערכו את זה" אם כך נשאל מדוע פוטר? "כשלת לך הביתה" השיב.

עוד נכח באירוע שבת תרבות הוא ח"כ יבגני סובה ישראל ביתנו שפתח ואמר: "אני לא מאמין לסקרים" עוד במהלך הראיון פנה לקהל ואמר" אתם יכולים להגיד שנתניהו הוא ימין? הוא מספר לכם סיפורים על עזה ואתם לא יודעים מתי תהיה פה אזעקה". כאשר נשאל מה פשר הטענה שהליכוד פועל נגד ישראל ביתנו? השיב "היום בעידן האינטרנט יש כל מני חברות שמציעות שירותי לצורך הפצת תכנים ואנחנו מזהים בחודשים האחרונים פעילות של בוטים... יש מפלגה או ארגונים שמזוהים עם מפלגות כאלה ואחרות שהם מפעילים את אותם בוטים".

כמו כן, לקחה חלק באירוע השבת גם פרופ' רבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת בן גוריון לשעבר, שהתייחסה להחלטת של שר החינוך רפי פרץ, שפסל את המינוי שלה כחברה בוועדה לתכנון ותקצוב הפועלת במסגרת המועצה להשכלה גבוהה ואמרה: "יש מעורבות פוליטית באקדמיה".

והוסיפה לספר כי באמצעות עורכי דין נשלח מכתב לשר בבקשה לפתוח את הנושא ולהבהיר מה הם אותם דברים שאינו יכול לומר בגלל "צנעת הפרט"? "במכתב שענה השר לפני יומיים נכתב - מותר לשר החינוך להחליט החלטות והוא לא צריך להסביר. ולראיה הוא מאוד מעריך את רבקה כרמי הוא מינה אותה לחברת הועדה לקביעת פרס ישראל לרפואה" אמרה כרמי והוסיפה: "בא לי לומר לו קח חזרה את הכבוד הזה לא צריכה אותו... הבן אדם הוא שוביניסט ואם הוא יכול למנוע מאישה להגיע לתפקיד בכיר הוא יעשה את זה". 

עוד התייחסה פרופ' כרמי לנגיף הקורונה והשפעתו על הבחירות הקרובות: "אני מאמינה שתוך יום יומיים תשתנה האסטרטגיה" תוך כוונה שלא כל אחד ישלח לבידוד ממושך והוסיפה לומר כי קיים חשש שישתמשו בקורונה בקלפיות מסוימות כדי לגרום לאנשים לא להגיע: "מספיק ידעה אחת קטנה שאחד המצביעים בכלפי ברמת השרון יתגלה כנשא קורונה, בשביל שלא יצביעו בקלפי רמת השרון. והבאתי את זה כדוגמא מסוימת כי אני חושבת שזה יהיה בכיוון הזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4739e16e-1098-41db-9e0c-3003d73e67ff','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה