חברת הכנסת וחבר מועצת העיר יוצאים ביוזמה משותפת - "נעשה את מירב המאמצים כדי לסייע לכולם''



חברת הכנסת יסמין סאקס-פרידמן וחבר מועצת העיר ב"ש צח ברק (יש עתיד) פתחו ביום שני האחרון את "הלשכה הפתוחה בבאר שבע". כך זה יעבוד

סאקס פרידמן וברק. קרדיט - יש עתידחברת הכנסת סאקס פרידמן ואיש חיי הלילה וחבר מועצת העיר, צח ברק, חברו לאחרונה למען יוזמה משותפת. השניים, אשר חברים במלפגת "יש עתיד", החליטו לאחרונה לשתף פעולה ולפתוח לשכה אשר תעזור לתושבי באר שבע במגוון תחומים.

הלשכה החשובה צפויה לסייע לתושבי העיר בעזרה וטיפול בנושאים שונים כמו ביטוח לאומי, עמידר, עירייה ועוד. בפתח הלשכה סיפרה פרדימן, כי "לצערה יש הרבה מאוד מקרים שנופלים בין הכיסאות והתושבים לא יודעים מאיפה להתחיל או למי לפנות''. עוד הוסיפה חברת הכנסת הבאר שבעית - "השבוע קיימנו את הלשכה הפתוחה הראשונה שלנו בעיר, המטרה שלנו היא להנגיש את עצמנו לציבור שזקוק לסיוע והכוונה מול הרשויות. היה יום מוצלח מאוד, קיבלנו המון פניות ואנחנו נעשה את מירב המאמצים כדי לסייע לכולם".
 
הלשכה תהיה פתוחה לתושבי העיר (באזור ביג באר שבע) גם בתאריכים 24.3.22 ו-7.4.22 בין השעות 16:00-19:00. לפרטים ותיאום הגעה: ניתן ליצור קשר עם אופיר היועצת של ח"כ פרידמן - 052-5424332.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה