"זכיתי לגדול עם איש כל כך מיוחד": אורנה בנאי נפרדת מאביה, יצחק בנאי ז"ל

$(function(){setImageBanner('7ef3208c-f02e-44f4-8021-1198c3b0e466','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

השחקנית והקומיקאית ספדה לאביה, השופט בדימוס ויקיר העיר יצחק בנאי ז"ל - שנפטר אמש בגיל 92. מלבד אורנה, רבים ברשתות החברתיות ספדו לאיש האהוב

אורנה בנאי. קרדיט - אינסטגרם (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

''אבא שלי איננו. האיש הענק, החכם, הצנוע, המצחיק, בעל הנשמה היתרה'' - כך ספדה הבוקר ביתו של השופט בדימוס יצחק בנאי ז"ל, השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי. יצחק, שהלך אמש לעולמו בגיל 92 - יובא היום למנוחות בבית העלמין של מושב שורש.

עוד כתבה אורנה על אביה, שהיה דמות אהובה במיוחד בנגב ובבאר שבע בכלל: ''תודה אבא על העושר הרוחני והתרבותי שהענקת לי. על האהבה הגדולה והטובה שלך.זכיתי לגדול עם איש כל כך מיוחד,מפוצץ בהומור, בידע, בחכמה ובחכמת הלב''.

מלבד אורנה, גם אחייניתו של יצחק, מבקרת האוכל אודליה בנאי ספדה לדוד שלה: ''דודי יצחק איננו, וזהו סופו של עידן. דוד יצחק, שהקפדתי לקרוא לו "דוד יצחק", היה איש חכם וידען, וגם נעים זמירות אמיתי. אתגעגע אליו מאד.''

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', ספד ליצחק הבוקר:  "התבשרנו בצער על פטירתו אמש של השופט (בדימוס) יצחק בנאי, יקיר העיר באר שבע. השופט בנאי ז"ל כיהן במספר תפקידים בבית המשפט עד מינויו לסגן נשיא בית המשפט המחוזי באר שבע. השופט בנאי נולד בירושלים ומשפחתו מסמליה של העיר. ב-1963 עבר עם משפחתו לבאר שבע ומאז הפך לדמות מרכזית בעיר, אהובה ומעורבת, יחד עם רעייתו שמחה שתיבדל לחיים ארוכים, המנהלת המיתולוגית של תיכון מקיף ו' ובהמשך מנהלת אגף החינוך בעיריית באר שבע. השופט בנאי היה ידוע בחוכמתו הרבה, בצניעותו ובהומור משובח. בשמי ובשם תושבי באר שבע, אני מבקש למסור תנחומים לשמחה, לילדיו ולכל משפחתו של השופט בנאי ז"ל''.

גם חברת הכנסת, אורית סטרוק ספדה לבנאי בחשבון הטוויטר שלה: ''הצטערתי לשמוע על פטירתו של השופט בדימוס יצחק בנאי, שכן קרוב ואהוב של משפחתי, מהימים הרחוקים שלפני מלחמת ששת הימים, ואבא של חבר-הילדות הראשון שלי: מאירקה, ז"ל. שולחת כוס תנחומים לילדיו אורנה ואביתר, ולכל בני משפחתו. יהי זכרו ברוך''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה