"זה הפחד הכי גדול שלי"- תושבת שכונה ד' מספרת על פריצה לביתה

$(function(){setImageBanner('666f3918-01e5-467c-baaf-7646527ef295','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בשבוע שעבר, ורוניקה (27) ובן זוגה קינן, תושבי שכונה ד', נרדמו בסלון לאחר יום מעייף בעבודה. לאחר שקמו לעבור לחדר השינה, שמעו את דלת הבית נפתחת והבינו מיד כי אדם זר נכנס לביתם.

צילום באדיבות משטרת ישראל

ביום שני בשבוע שעבר, נכנס אדם זר לביתם של ורוניקה וקינן. "הייתי מפוחדת לגמרי, זה בערך הפחד הכי גדול שלי. אני יודעת שבבאר שבע זו תופעה מוכרת אבל אף פעם לא חשבתי שזה יקרה לנו" מספרת ורוניקה על המקרה. "לצערי הרב הדלת לא הייתה נעולה למרות שאנחנו תמיד מקפידים, קראתי לבן הזוג שלי שיגיע ויראה מי עומד במטבח כי מרוב הפחד פשוט לא הצלחתי לזוז". למרבה המזל, בבית היו 3 כלבים שמיד רצו אל הפורץ, ובזכותם ובזכות נחישותו של קינן הוא לא הצליח להתקדם לתוך הבית.

"קינן התחיל לצעוק עליו והעיף אותו מהבית, הבן אדם היה שיכור עם בקבוק בירה ביד וניסה לחזור שוב ושוב. היינו בטוחים בהתחלה שזה אדם שהתבלבל או מסתובב בלילות אבל אחרי כמה דקות שמעתי רעש בחוץ" לאחר ניסיון הפריצה הכושל המשיך הפורץ לבית סמוך, ורוניקה ובן זוגה יצאו וראו כי רודפים אחריו 3 אנשים ו2 שוטרים. לאחר המרדף הוא נתפס ונלקח לתחנה. "כשהוא נתפס יצאנו לדבר עם השוטרים ולספר שגם לבית שלנו הוא פרץ. אני הרגשתי זלזול מצידם לאחר שהגיבו: אז מה את רוצה לכי תגישי תלונה. הבנו שאין מה להמשיך לדבר איתם ונכנסנו הביתה".

ורוניקה מתארת תחושות קשות הנובעות מתחושת חוסר ביטחון לאחר המקרה. "באופן חד משמעי אני מרגישה פחות בטוחה באזור שאנחנו גרים בו. קרו לי גם מקרים בעבר שהרגשתי לא בנוח לעבור בשעות מאוחרות בסביבת הבית והמקרה הזה חיזק את זה. בבית אני מרגישה בטוחה עם הבן זוג שלי והכלבים אבל אני באמת לא רוצה לדמיין את הסיטואציה הזאת כשאני לבד בבית".

ממחקר קצר שערכה ורוניקה בנושא ניתן להסיק כי המקרה אינו חד פעמי. "חברה שלי סיפרה לי שזה קרה לה לפני שנתיים. אדם שעונה לאותו התיאור נכנס אליה לדירה בערך באותה השעה, לקח צרור מפתחות וברח. גם למזלה זה נגמר טוב והוא נתפס ממש אחרי כמה דק והמפתחות הוחזרו. כמה ימים אחרי האירוע השכן הותיק שלנו בא אלינו שאל לשלומנו. אמר שהבחור מוכר בשכונה והוא עושה את זה כבר שנים".

לאחר המקרה פרסמה ורוניקה פוסט בפייסבוק בו קראה לכולם להיות ערניים ולהקפיד לנעול את דלת ביתם בלילה. "אני מחשיבה את עצמי כבן אדם ערני וזה חוסר תשומת לב שיכול לקרות לכל אחד. אחרי השיתוף שלי בפייסבוק קיבלתי התקפות על זה שאני בכיינית ולמה אני משתפת את זה. עיקר המסר שלי הוא להמשיך לשתף כי השיתוף גרם לי להבין שמדובר בגנב מוכר שפועל באותה הצורה כבר שנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה