התפרעויות בכבישי באר שבע

$(function(){setImageBanner('6721158d-ae42-4821-b588-eea7cc714cfd','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

ביום שישי האחרון נסע אמיר טלקר, תושב באר שבע, בכביש חטיבת הנגב. במהלך הנסיעה, הגיעו 2 רכבים שנהגו בפראות ופגעו ברכבו של אמיר וברכב נוסף בעוצמה. "אני נהג ונוסע בכל רחבי הארץ, רק בכבישי הדרום משתוללים ככה" מספר אמיר, שעדיין מתאושש מפצעיו. דקות ספורות לפני התאונה, אזרחים שצפו ברכבים אלו התלוננו עליהם למשטרה. "אם היו מגיעים אליהם בזמן זה יכול היה להימנע".

צילום: אמיר טלקר

בערב שישי האחרון בסביבות השעה 21:00, נסע אמיר בכביש חטיבת הנגב. לאחר עצירה ברמזור אדום רכב יונדאי שנסע בסמוך אליו ובו נהגת, נפגע בעוצמה על ידי רכב סקודה שנסע בפראות. שניות ספורות לאחר הפגיעה סקודה נוספת פגעה ברכבו של אמיר. "בהתחלה חשבתי שמדובר בפיגוע. שתי המכוניות כנראה היו בתחרות נהיגה, אני וצעירה נוספת נפגענו פגיעה ישירה, שני הרכבים שלנו 'טוטאל לוסט'. אני יצאתי בזול, לצערי היא עברה ניתוחים והיה לה שברים. היינו לכודים כל אחד באוטו שלו ואני התעוררתי בבית החולים" מספר אמיר.

המקרה שקרה ביום שישי האחרון, הגיע לאחר שורת תאונות חמורות שהתרחשו בעקבות נהיגה פרועה בכבישים. לאחר האירוע החל אמיר בחיפוש אחר עדי ראייה, למרבה הצער התגלה כי דקות ספורות לפני התאונה, אזרחית דיווחה למשטרה על הרכבים המשתוללים. "אם היו מגיעים אליהם בזמן זה יכול היה להימנע".

אמיר אמנם ניצל בנס מהתאונה, ויצא עם מכות יבשות בלבד, אך המקרה מעיד על התופעה המדאיגה והמתמשכת של נהיגה פרועה בכבישי הדרום. אנשים רבים פנו לאמיר וסיפרו על מקרים דומים, ביניהם מקרה חמור במיוחד שקרה בערב יום הבחירות, שהתרחש באותו המקום בדיוק, ובו אחת הנוסעות ברכב נפצעה קשה.

למרבה הצער רבים מפחדים להעיד במשטרה מתוך פחד להסתבך. "לדעתי אנשים מפחדים להסתכסך. אנשים התקשרו אלי ואמרו לי: למה אתה צריך את זה, הם יחפשו אותך. אני לא מתכוון לוותר" אומר אמיר. "אני כרגע לא עולה על הרכב מהפחד, אבל מאמין שלאט לאט זה יעבור לי. לצומת הזאת אני בטוח לא אחזור בזמן הקרוב. לצערי כאן בבאר שבע המקרים האלו ממשיכים לקרות ולא עושים פה שינויים. אין פה אכיפה כמו שאנחנו רוצים שתהיה פה, ואם זה לא יקרה הפורענות לא תרד".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת הדיווח במשטרה, הגיעו שוטרים למקום התאונה ומיד פתחו בחקירה לבירור הנסיבות. נגד המעורבים החל תהליך תעבורתי לרבות פסילת רישיון הנהיגה. החקירה בעניינם עודנה מתנהלת. 
משטרת ישראל רואה בחומרה אירועי בריונות כביש ותפעל למיצוי הדין כנגד החשודים ומעורבותם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה