הרופאה שקראה למפגינים להגיע להפגנה ללא טלפונים מתנצלת



לאחר שהעלתה אמש הפרופ' רותי שאקו לוי, פוסט ובו היא קוראת למי שמתכוון להגיע להפגנה, להשאיר את הטלפון בבית כדי שלא יידרש לבידוד - כעת מגיעה התנצלות והסבר

ההפגנה אמש | צילום: עומרי סילבר (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

"מי שמגיע הערב להפגנה ולא מעוניין לכנס מחר לשבועיים בידוד שיעשה לעצמו טובה וישאיר את הטלפון החכם בבית" כך כתבה אמש בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה הפרופ' רותי שאקו לוי - מרצה בבית הספר לרפואה בסורוקה. 

בעקבות הדברים הוגשה היום (א') תלונה לנציב קבילות הציבור של משרד הבריאות ובה נכתב "המצב שבו רופאה מפרסמת בציבור מידע הנועד לסייע, לכאורה, להתחמק מבידוד הוא בלתי מתקבל על הדעת, ועלול לתרום להפצת המחלה". כמו כן, הפוסט גרר ביקורת רבה ברשת ומגיבים טענו כי מדובר בקריאה למפגינים להפר את ההנחיות לטובת ההפגנה.

כעת היא מתנצלת ומבהירה: "הפוסט עלול היה להתפרש כאילו אני קוראת לנהוג בניגוד להנחיות משרד הבריאות. זו לא הייתה הכוונה ואני מתנצלת אם כך הובן". 

בנוסף התקבלה הבהרה מבית החולים סורוקה: "שוחחנו הבוקר עם פרופסור שאקו לוי בעקבות הפוסט ששיתפה והיא הבהירה שלא הייתה לה כל כוונה לקרוא לציבור לנהוג בניגוד להנחיות משרד הבריאות, ואף התנצלה על כך. מהיכרות עם הרופאה, שמשמשת גם כיו״ר איגוד הפתולוגים בישראל, אין לנו ספק במחויבות שלה לבריאות הציבור. אנו קוראים לציבור להמשיך ולקיים במלואן את הנחיות משרד הבריאות". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה