הקמת השכונה החדשה בבאר שבע בעיצומה: כל הפרטים על הפרויקט המסקרן

$(function(){setImageBanner('9bb3a5f7-3eb0-405a-be08-143c52791ebc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בניית הפרויקט בשכונה החדשה בבאר שבע מתקדמת בקצב המתוכנן, וכעת נמסר כי החברה פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט ובו 44 דירות

אביסרור בנאות הדרים בבאר שבע. קרדיט - יח''צ

חברת אביסרור משה ובניו פותחת עוד בניין למכירה בפרויקט "אביסרור בנאות הדרים" בשכונה החדשה בבאר שבע, בניין "דקל" שבמסגרתו יימכרו 44 דירות בבניין בן 12 קומות בתמהיל דירות של 3,4,5,6 חדרים.

בניית הפרויקט מתקדמת בקצב המתוכנן וימים אלו החל איכלוס של שני הבניינים הראשונים של הפרויקט בני 13 קומות ובהם 100 יחידות דיור בסך הכל. פרויקט "אביסרור בנאות הדרים" מציע 600 יחידות דיור ב-14 מגדלים עם מרפסות גן תלויות ענקיות ובתמהיל דירות מגוון. בכל אחד מהמגדלים יהיה לובי ראשי מעוצב עם חלל גבוה, מועדון דיירים, חדר כושר ועוד. הפרויקט ממוקם במיקום אידאלי עם נגישות גבוהה - סמוך ליציאה הדרומית מבאר שבע וקרוב לכביש 6.

הבניינים השלישי ("הדס") והרביעי ("רימון") נמצאים בבנייה ומכירתם הסתיימה. בבניין החמישי ("ארז") הכולל 48 יח"ד, נותרו למכירה דירות אחרונות בנות 3 ו-5 חדרים; בבניין השישי ("אתרוג") הכולל 52 יחידות דיור ב-14 קומות בתמהיל של דירות 3, 4 ו-5 חדרים עם מפרט טכני גבוה, נותרו למכירה בעיקר דירות 5 חדרים ופנטהאוזים אחרונים.

גולת הכותרת של הפרויקט הן המרפסות התלויות – סטנדרט חדש לראשונה בעיר באר שבע ובאזור הדרום בכלל. בפרויקט של אביסרור מוצעות מרפסת של 20 מ"ר וגינה תלויה בשטח 16 מ"ר, המאפשרת לדיירים ליהנות מהטבע והצמחייה גם ממרומי המגדל, לשפר משמעותית את הנראות של הבית ולהביא לאווירה קסומה ופסטורלית בחיי היומיום העמוסים. הגינות בנויות עם מצע שתילה מנותק – מערכות מותאמות עם איטום וניקוז מקצועי ומעליהן אדמה, שבה ניתן לשתול מגוון גדול של צמחיה בהתאם להעדפות של הלקוח.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת אביסרור משה ובניו, "אנו מתקדמים עם בניית הפרויקט, ואכלוס המשפחות הראשונות מתקיים בימים אלו. בהמשך להצלחה בשיווק הבניינים הראשונים, אנו פותחים עוד בניין לשיווק וצופים היענות גדולה מצד קהל היעד - זוגות צעירים ומשפרי דיור מהעיר באר שבע ומכל אזור הדרום".

הפרויקט הינו פרויקט ייחודי המציע שילוב של טבע ירוק בגינות התלויות, לבין כל היתרונות האורבניים של העיר באר שבע. הוא ממוקם במיקום אידאלי עם נגישות תחבורתית גבוהה, בשכונה אשר תציע לדיירים את כל הנדרש לחיי היומיום – אזורי מסחר ובילוי, בתי ספר, גני ילדים, מתנ"ס ובתי כנסת, וכן פארק לינארי שיתחבר לאמפיתיאטרון בפארק נחל באר שבע.

שכונה "נאות הדרים" תיבנה על שטח של 163 דונם, ותכלול בסך הכל כ-1,200 יחידות דיור על פני כ-20 בנייני מגורים בני 7-20 קומות. מיקומה של השכונה החדשה בסמוך למתחם הסינמה הסיטי והיס פלאנט בעיר וסמוך למרכזי קניות מובילים בעיר, ובצמוד לשכונת נווה נוי המאופיינת בצמודי קרקע. כמו כן היא נהנית מגישה לצירי תנועה מרכזיים כמו גם לכביש 6 וכן ליציאה מהירה לעיר הבה"דים. השכונה צפויה להתפתח באופן מסיבי בשנים הקרובות – לפי העירייה קיימת תוכנית רחבת היקף לטיפול בתוואי נחל באר שבע שבמסגרתה טיילת עם מקומות ישיבה לאורך גדות הנחל, מסלולי אופניים, גינות שעשועים ושבילי הליכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה