"הפקרתם ת'דרום, הפקרתם ת'צפון, ימין מלא, מלא בכישלון!": הפגנות בשעה זו בב"ש

$(function(){setImageBanner('04729b4b-7cbb-4ce4-b851-9e7c44fad237','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

"תקציב ללוחמים?, תמיכה במפונים?, בסוף הכל הולך למשתמטים!" בשעה זו הפגנות במשכן לאומנויות הקוראות להתפטרות הממשלה

באר שבע - הפגנת בחירות עכשיו 13.4.24. קרדיט תניא ציון וולדקס

הערב החל מהשעה 20:30 מתקיימת ברחבת המשכן לאומנוית בב"ש העצרת השבועית הקוראת להשבת החטופים ולקיום בחירות.

בעצרת הערב צפויים לשאת דברים: לאה שקדיאל - תושבת ירוחם, רבנית, אשת חינוך ופעילה חברתית' שיפא אלסאנע - עובדת סוציאלית, מנהלת הרווחה במועצת לקייה, פעילה בנשים עושות שלום, ניסים לוי - תושב גיאה, מחנך, מורה וסופר. איש שב"כ לשעבר ופעיל מחאה, יונתן רזניק - סטודנט באוני' בן גוריון בנגב, מילואימניק ופעיל חברתי. את העצרת תנחה: יעל דקל - מרצה לספרות, עורכת ומתרגמת בהוצאת רעב. חצי שנה למחדל - בחירות עכשיו!

בין הדברים שנאמרו הערב בעצרת:

יונתן רזניק, סטודנט באוני' בן גוריון בנגב, מילואימניק ופעיל חברתי:

"היום אנחנו מציינים 190 ימים למלחמת ה.7.10, 190 ימים לטבח הנורא ששינה את ההיסטוריה של מדינת ישראל, שינה את פני החברה הישראלית וישנה לעד את חיי המדינה, 190 ימים בהם אנו מחכים כל יום לשחרורם המלא של החטופים והחטופות, 190 ימים בהם אנחנו מחכים להכרעת החמאס ושינוי המציאות בגבול הצפון, 190 בהם אנחנו, החברה הישראלית, מאמצת את השינוי שכולנו כאזרחים הבנו שעלינו ליישם על מנת ליצור פה עתיד טוב יותר".

"אבל בישראל, יש חברה, ויש ממשלה - שמנותקת מהעם. ממשלה שמנסה כבר חודשים לנסות לטאטא מתחת לשטיח את הכישלון הנורא שהביאה עלינו. ממשלה שמנסה להיאחז בקרנות המזבח בעזרת תכסיסים פוליטיים, מחריפים הפילוג שהם מתחזקים כבר שנים בניסיון אכזרי לשמר את הקולות הספורים שעוד נשארו להם. ממשלה שהופכת קידום של תוכניות צבאיות למבצע ברפיח לנושא של ימין ושמאל כדי לקושש מנדטים מהבייס הימני המאוכזב".

"הם מוכיחים לנו כל יום מחדש שהם לא כשירים. יריב לוין מבטל בדיון קבינט דיון ענייני על עסקת חטופים מהתירוץ העלוב שהיא "תמסמס את הישגי המלחמה", איתמר בן גביר, תומך הטרור המורשע, מנסה להתסיס שוב את הפילוג בעם כשהוא ממתג קבוצות אוכלוסייה שלמות כאלימים ואנרכיסטים, מחליש את הצבא ופוגע באחדות, ואחרי זה מעז לומר לנו בכל הצהרה ש: "ביחד ננצח" ". בצלאל סמוטריץ', שר האוצר הכושל, מכפיל תקציבים למשרדי ממשלה מיותרים על מנת לתחזק את הג'ובים של שרים כושלים, שבמציאות אחרת כנראה לא היו מורשים להתקרב לחניון הכנסת".

"בנימין נתניהו, ראש הממשלה הכושל שהוביל את הקונספציה, ראש הממשלה שטיפח ושילם פרוטייקשן לחמאס, אבי הקרע בעם, דואג לקואליציית ה64- שלו. הוא מנסה להמשיך לחיות את השיח של ה.6.10 הוא חושב שיש לו פה עתיד פוליטי. הוא מוכן שישראל תדשדש במלחמה, לדחות החלטות הרות גורל על היום שאחרי המלחמה, מפחד לקבל החלטה על עסקת חטופים מחשש לפירוק הממשלה לאחר מכן, ולכן, הוא ממשיך להוכיח לנו, אחרי כל קבינט, אחרי כל שבוע לחימה נוסף, אחרי כל שעה שבה החטופים לא בבית: נתניהו מסוכן לישראל!".

באר שבע - הפגנת בחירות עכשיו 13.4.24. קרדיט תניא ציון וולדקס

"ביבי, אתה חושב שאנחנו מטומטמים? אתה חושב שאנחנו מאמינים שבחירות יובילו לשיתוק המדינה?! להפקרת החטופים?!המצב הנוכחי, הוא זה שמשתק את המדינה ומעכב את הניצחון עליו אתה מדבר! ולכן, אנחנו לא ניתן לכם להמשיך להחזיק את ההגה".

"ממשלה שאחראית להורדת דירוג כלכלי, ממשלה שלא משכילה להבין שנדרש לקדם שוויון בנטל , בצעדים שקולים ומתונים,ממשלה שהתעלמה מהתראות ביטחוניות שלפני ה-,7.10. אינה יכולה להמשיך לכהן!ולכן עלינו להמשיך. להתגבר ולגדול. למרות הניסיונות מכל עבר לחסל ולכבות את ההפגנות. עלינו להמשיך להזמין ציבורים חדשים מתוך הההבנה שהעם הוא זה שיפיל את ההמשלה ויביא לשינוי, לא אף אחד אחר ובטח שלא הפוליטקאים היום בכנסת".

"עלינו להוביל לבחירות בהן נבחר ממשלה ציונית , ליברלית וחזקה שתדאג לכך שישראל תישאר לעד יהודית ודמוקרטית. ממשלה שתוכל לעמוד באתגרים הביטחוניים והכלכליים הקרובים ותפעל לאיחוד בין כל חלקי האוכלוסייה.כדי להשיג את זה אנחנו חייבים לייצר מחאה לא אלימה אבל מאוד מאוד נחושה. על מנת שזה יקרה, אנחנו צריכים להישאר כאגרוף אחד, לא לוותר, ולצעוק בכל שבוע וגם היום: בחירות- עכשיו!".

ד"ר עופר חבקוק, מנהל מחלקת אשפוז קרדיולוגי באיכילוב, אשר שירת 150 ימי מילואים מאז 7.10: "רופא טוב צריך אמפתיה, קבלת החלטות, לקיחת אחריות, שום דבר מזה אין לממשלה הזו! אומרים לנו לא להפגין בגלל האחדות אבל בינינו יש אחדות! בין הממשלה הזו לבינינו לא תהיה לעולם אחדות! בחירות עכשיו!".

ניסים לוי - תושב גיאה, מחנך, מורה וסופר. איש שב"כ לשעבר ופעיל מחאה:

"אני, נסים לוי, מחנך ומורה להיסטוריה. פעם ילד רחוב ירושלמי, מזרחי, שבגיל 10 אומץ על ידי משפחה של ניצולי שואה בקיבוץ דורות שבעוטף עזה, בוגר סיירת גולני, סמ"פ בחטיבת גולני, 25 שנה לוחם בשב"כ בתפקידי שטח. מה שמכונה היום: ישראל הראשונה, פריווילג, אנרכיסט לפעמים אפילו בוגד, כך נוהגים לקרוא לי ולנו, אותם 30% שעדיין חושבים שלא צריך בחירות עכשיו". 

"נכחתי, עת הייתי בשליחות המדינה, בשתיים מהמהפכות הגדולות בעולם ולמדתי את העוצמה של עם המחליט להאבק על החופש שלו. ב- 1978 מהפכת חומייני בטהראן, ב- 1990 מהפכת הקטיפה בצ'כיה". 

"ראיתי עמים, שקמו על רגליהם והתקוממו נגד ממשלות מפקירות ומופקרות. מאות אלפים צעדו ברחובות וצעקו "פרידום", הדבר הפשוט והאלמנטרי ביותר שכל אחת ואחד שואפים ורוצים - חופש.העמים ניצחו, זה לקח זמן אבל כולם ניצחו".

"יודעים למה? "כי אי אפשר לנצח עם שרוצה חופש". שלא מוכן שיפקירו אותו סתם כך, רק כי המנהיג צריך לשרוד".

"ביום ראשון קברנו את אלעד קציר מניר עוז, שהופקר כמו שהופקר העוטף כולו, כמו שהופקרו ומופקרים החטופות והחטופים כמו שמופקרים היום תושבי הצפון על-ידי ממשלה מופקרת שכל מה שמעניין אותה זה השרידות שלה". 

"אלעד היה חבר איתנו בחץ שחור שם מחינו בכל יום שישי במשך שש השנים האחרונות, על הפקרת שני חיילי צהל, אורון והדר, שנפלו ב"צוק איתן" ועל שני אזרחים ישראלים - הישאם ואברה. אלעד הופקר נחטף ונרצח בעזה וחזר בארון מתים. כל יום מיותר שהחטופים שם, כל יום שמפקירים אותם שם, מקצר את חייהם ואת סיכוייהם לשוב חיים". 

"אבל, לא רק הביטחון מופקר, הכול מופקר ובעיקר החינוך. כאיש חינוך אני אומר לכם שהחינוך מופקר ומתדרדר כל יום לתהום עמוקה יותר. החינוך הוא הדבר האחרון שמעניין את שר החינוך".

"מדינת ישראל מוקפת כיום מכל עבריה באויבים שרוצים לחסלנו, כל ישובי עוטף ישראל, בדרום ובצפון, פונו מבתיהם, והממשלה והעומד בראשה עסוקים בפטור משרות חובה לאלפי אברכים, יוצאים לפגרה, מבלים בריקודי טברנה ביוון, תוקפים את מפקדי הצבא, עסוקים במינויים של מקורביהם ובעיקר בשרידות עצמית. את אלונקת הקיום של המדינה אנחנו נושאים על גבנו".

"ההיסטוריה חוזרת על עצמה, אז, בזמן המרד הגדול ברומאים, 67 לספירה, בזמן המצור הגדול, הגיעה לירושלים חבורה של מורדים מהגליל שנטשו את המערכה ברומאים בצפון, ובראשם אחד, יוחנן מגוש חלב.הסוף ידוע לכולנו!חורבן בית שני".

"75 שנה לאחר הקמת הבית השלישי, נכנסו לירושלים יוחננים חדשים מגוש חלב, חבורה משיחית של נערי גבעות שלא עשו כלום למען מדינת ישראל, שמסיתים לשנאה ופירוד בדיוק כמו אז, ומובלים אותנו לחורבן בית שלישי בהשפעתם על המנהיג שהביא אותם". 

"אלפיים שנה נכספנו להיות עם חופשי בארצנו, לא ניתן להיסטורית החורבן לחזור על עצמה. מדינת החשמונאים התקיימה 79 שנים, אנחנו נאבק, באופן דמוקרטי לחלוטין, לא באלימות , שבית שלישי לא יפול אחרי 79 שנים. בית שלישי יחזיק מעמד לעד".

"מלחמת העצמאות שלנו לא הסתיימה ב- 1948, עכשיו המערכה השלישית שלה, והיא הקשה מכולם. המערכה על דמותנו לעתיד! אנחנו במאבק אחיות ואחים, אמונה! אנחנו ננצח!  מי שלא מאמין לא מנצח!".

"מצפים לנו ימים לא קלים שידרשו מאיתנו הקרבה גדולה. חופש, נקנה ביסורים גדולים. אבל אנחנו חזקים, ואנחנו ננצח את אלה שרוצים לקחת לנו את המדינה. זכרו - אי אפשר לנצח עם".

הנאום של עופר חבקוק:

"שמי עופר חבקוק, אני מנהל מחלקת אשפוז קרדיולוגי באיכילוב. רציתי לשוחח אתכם על תכונות שמבדילות בין רופא טוב לרופא גרוע. הראשונה שבהן היא כנראה אמפטיה. התכונה הזו מאפשרת לרופאים להזדהות רגשית עם המצוקה של המטופלים שלהם. אמפטיה היא גם מה שכל כך חסר לממשלה הזו".

"כולנו זוכרים היטב את קרעי ששלח אותנו לעזאזל או את רוטמן שאמר שהוא מזלזל בכאב שלנו עוד בתקופת המהפכה המשפטית. משם, המרחק היה קצר עד להיעדר האמפטיה המוחלט שהביא את חברי הממשלה הזו לא להגיע ללוויות של הנרצחים, לא לבקר בשבעות, לא להתעניין בשלומן של נשים שחזרו הביתה לאחר שחוו אונס והשפלה שנמשכו שבועות ארוכים. וזה גם מה שהביא אותם להפסיק ישיבות קבינט שנועדו לדון בעסקה לשחרור חטופים רק בגלל שנכנסה השבת. כי על פיקוח נפש הם הרי לא שמעו".

"אבל יש כאן גם משהו נוסף, שמתחיל מהראש. קוראים לזה דחיית החלטות. ביבי לא רוצה להחליט. לא על היום שלפני ולא על היום שאחרי. לכן הוא נתן לחמאס כסף כדי לקנות שקט. לכן הוא ראה את עשרות האלפים גודשים את הר מירון וציפה שגם הפעם הכל יעבור בשלום. העיקר לא להרגיז אף אחד. העיקר שעל פני השטח הכל ייראה בסדר". 

"אבל רופא טוב לא רק צריך לדעת לקבל החלטות. הוא צריך גם לדעת לקבל אחריות על ההחלטות שלו. אבל בממלכת נתניהו לאחריות יש רק צד אחד. ביבי שלנו אחראי רק על הדברים הטובים. כי על הדברים הרעים הוא לא שמע. לא סיפרו לו. לא משכו בדש בגדו. האיש הזה כנראה חושב שאנחנו מטומטמים".

"אבל אנחנו יודעים שהוא אחראי על האסון האזרחי הגדול ביותר ועל האסון הבטחוני הגדול ביותר שחוותה מדינת ישראל. הוא אחראי על הקרע ועל השסע. הוא אחראי על אובדן ההרתעה ועל אובדן המשילות. הוא אחראי על אובדן החיים. ושום דבר לא יוכל לסלק את האחריות הזאת".

"אם אצלי במחלקה היו מתים בוקר אחד 10 מטופלים, האם הייתי ראוי להמשיך לנהל? איפה נשמע דבר כזה?! ואם חלילה נפטר אצלנו חולה, אנחנו לא מתחמקים. אנחנו מתייצבים בלב כואב אבל בקומה זקופה, מסבירים, מחבקים, מנחמים אבל לוקחים אחריות! במיוחד אם פישלנו. ככה חינכו אותנו וככה אנחנו מחנכים. אבל הממשלה העלובה הזו לא יודעת להחליט או לקבל אחריות לגבי שום דבר".  

"אני מאמין בכל ליבי שאת עיסקת החטופים הראשונה השגנו באמצעות הפעלת לחץ צבאי מאסיבי על החמאס. לחץ שהיו לי הזכות והכבוד לקחת חלק בו במהלך שירות מילואים של 150 ימים. במשך חודשים סיפרו לנו שרק באמצעות הלחץ הזה נשחרר את יתר החטופים". 

"אז אני שואל אתכם. איפה הלחץ הצבאי אם כמעט כל הכוחות יצאו מעזה? איפה הלחץ על החמאס אם שיירות של מאות משאיות נכנסות לרצועה בלי שום פיקוח? למה שהחמאס ירצה עיסקה אם אנחנו נכנעים ונותנים לו הכל מראש?"

"וזה עוד לפני שדיברנו על רצועת הבטחון שנמצאת עכשיו בתוך מדינת ישראל עם עשרות אלפי מפונים או על זה שמדינה שלמה יושבת בבית ורועדת מפחד ממה שאולי האיראנים יעשו לנו. אין מה לומר. הנצחון המוחלט"

"ובינתיים מוכרים לנו שאסור להפגין בשם האחדות... תגידו לי אתם רציניים? את האחדות הזו חוויתי על בשרי במהלך שירות מילואים עם האנשים הכי טובים שיש במדינה הזו. אז אני אומר מכאן בצורה ברורה – יש אחדות בינינו אבל אין לנו אחדות עם הממשלה. למצב הזה יש רק פתרון אחד – בחירות עכשיו!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('95b34c10-e990-4c23-9ddf-9914aede4bbe','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה