המשטרה ערערה: הפועלים התאילנדים חזרו להארכת מעצר



לאחר שבית המשפט שחרר את שני הפועלים התאילנדים, שחשודים בהריגת החשוד בפריצה לאתר חקלאי ליד אופקים - ערעור המשטרה התקבל, ומעצרם למעשה הוארך. בתוך כך, שני חשודים נוספים זומנו לחקירה

קרדיט - דוברות מרחב נגב

פרשת הריגתו של הצעיר הבדואי שניסה לגנוב כלים חקלאיים ליד אופקים, ממשיכה לקבל תפניות חדות וכעת טרם ברור כיצד היא בכלל תסתיים.

כאמור, אמש פורסם כי בית המשפט בבאר שבע הותיר לשחרר את שני הפועלים התאילנדים שחשודים בהריגתו של עטייה אבו סבילה - שניסה לגנוב כלים הנדסיים מתוך שטח חקלאי בו עבדו השניים. על פי החשד, אבו סבילה, יחד עם חבריו לכנופייה, פרצו לשטח ביום שבת האחרון. במהלך ניסיון הגניבה, החל להתפתח עימות בין הצדדים במהלכו נהרג האחרון.

אמש (ג'), התקיים דיון הארכת מעצרם של השניים כשבסופו החליטה השופטת אחינעם צוריאל לשחררם. לאחר שבחן את בקשת הארכת מעצרם של שני העובדים, קבע בית משפט השלום בבאר כי לא קיים חשד סביר ואף לא ראשוני הקושר את שני העובדים לאירוע. בנסיבות אלו החליטה השופטת לשחרר את העובדים. עם זאת, נציג המשטרה ביקש לעכב את החלטתה של השופטת על מנת לבחון הגשת ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי – וזאת אף שהשניים סיכלו ניסיון שוד אלים של טרקטור חקלאי וכלים נוספים.

בתוך כך, ערעור המשטרה התקבל ושחרורם של השניים בוטל ומעצרם אף הוארך. בנוסף, במשטרה מדווחים כי מלבד שני החשודים המרכזיים, אמש עצר צוות החקירה שני פועלים נוספים החשודים במעשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה