הירי המאסיבי בליל שישי בנגב: המשטרה עצרה כבר 8 חשודים



במסגרת בפעילות מבצעית של לוחמי יס"מ נגב ושוטרי תחנת העיירות ביישוב לקייה, הצילחו הכוחות לעצור 3 חשודים נוספים בחשד למעורבותם בירי שהתרחש בליל שישי, אשר הוביל לבהלה בקרב תושבי היישוב כרמית הסמוך. מתחילת השבוע נעצרו 8 חשודים המעורבים בפרשה

החשודים והירי כפי שנראה מכרמית. קרדיט - משטרת ישראל/צילום פרטי

בהמשך לדיווחים שהתקבלו במשטרה על אירועי ירי שאירעו בליל ביישוב לקייה, אשר הובילו לבהלה גם בקרב תושבי היישוב כרמית הסמוך - המשיכו הלילה כוחות משטרה של תחנת העיירות ויס"מ נגב באיתור מעורבים.

במסגרת הפעילות, פשטו הכוחות על מתחמי בתים ביישוב ועצרו 3 חשודים, ביניהם קטין, בחשד למעורבותם באירועי הירי הנובעים מסכסוך פנימי הקיים בין פלגים בתוך המשפחה. כאמור, מתחילת השבוע נעצרו 8 חשודים.

החשודים, שני בגירים וקטין, נעצרו לחקירה בתחנת העיירות של מרחב הנגב. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר כי ''המעורבים באירועי הירי והפעילות היזומה של שוטרי המחוז הדרומי תימשך בכל מקום ובכל זמן שיידרש, תוך שימוש בכלל המערכים המבצעים הקיימים, וזאת על מנת לחזק את תחושת ביטחון התושבים באזור''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה